„Apgailestaujame dėl nepatogumų, kuriuos tenka patirti mūsų keleiviams. Stengiamės, kad jie galėtų tęsti savo kelionę kitais maršrutais, pirmenybę teikdami grįžtantiems namo. Laukti priverstiems keleiviams kompanija siūlo nemokamą maitinimą, taip pat, jei reikia, pasirūpiname nakvyne viešbutyje,“ – apie pastangas padėti dėl streiko nukentėjusiems keleiviams sako „Finnair“ pardavimų vadovas Lietuvai Arūnas Skuja.

Informacija keleiviams teikiama telefonu +358 600 140 140 (skambinant ne iš Suomijos, skambučio kaina – 3,12 eurų sujungimo mokestis + vietinio tinklo mokestis ) ar telefonu Baltijos šalims +370 5 2723038 (informacija teikiama anglų ir rusų kalbomis). Bendrovė atsiprašo keleivių, jei dėl didelio skambučių skaičiaus telefonų linijos būtų užimtos ir susisiekti nepavyktų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją