Šaltajam metų laikui skirtas dyzelinas brangesnis maždaug 0,7 cento už 1 litrą nei vasarinis, tačiau viliamasi, kad tai neturėtų vartotojų paskatinti ieškotis nelegaliai parduodamų degalų iš kaimyninės Baltarusijos ir Rusijos.

Pasak Audriaus Miežio, automatinių degalinių tinklą valdančios UAB „Neste Lietuva" mažmeninės prekybos direktoriaus, "kaip tik bus teigiamas pokytis, žmonės rinksis degalus, kurių kokybe galima pasitikėti".

Jaceko Komaro, „Orlen Lietuvos" atstovo, tikinimu, bendrovė savo terminaluose II klasės arktinio dyzelino privalėjo turėti nuo lapkričio 22-osios, o didžiausi klientai, pavyzdžiui, „Lukoil Baltija", "Lietuva Statoil" ar "Lietuvos geležinkeliai", juo pasirūpino dar savaite anksčiau.

Pasak Giedriaus Bandzevičiaus, UAB „Lietuva Statoil" Pardavimų ir tiekimo departamento direktoriaus, II klasės arktinis dyzelinas "užtikrina sklandų variklio darbą esant temperatūrų kaitai ir yra atsparesnis šalčiams nei kiti Lietuvoje parduodami žieminės klasės - F ar I klasės arktiniai dyzeliniai degalai".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)