Dėl suprantamų priežasčių jis jau nebegalėjo naudoti “Horch” prekinio ženklo. “Horch” vokiškai reiškia “klausyti”, kurio lotyniškas vertimas yra “Audi”. Tad “Horch” savo naujiems automobiliams ir parinko vardą “Audi”.

1928 m. J.S. Rasmussenas, bendrovės DKW steigėjas, pradėjo vadovauti “Audi”. Kai nacionalsocialistų partija 1932 m. atėjo į valdžią, “Audi”, kartu su “Horch”, “Wanderer” ir DKW, buvo sujungti į “Auto Union” bendrovę, kurios keturių persipynusių žiedų ženklą “Audi” naudoja ir dabar.

Tuo metu Vokietijos technika buvo pakilime ir “Audi” pristatė pirmąjį savo priekiniais ratais varomą automobilį “Type 225”. Kitas “Auto Union” produktas buvo V16 sportinis vienvietis automobilis, skirtas konkuruoti su “Mercedes-Benz” lenktynių trasose.

II pasaulinio karo pabaigoje kai kurios “Auto Union” gamyklos liko Rytų Vokietijoje, o jose vėliau buvo gaminami archajiški “Trabant” automobiliai.

Tik 1965 m., sparčiai gerėjant Vakarų Vokietijos ekonominei padėčiai, “Audi” vėl sugrįžo. Naujasis “Audi” automobilis turėjo V4 variklį ir buvo varomas priekiniais ratais. Greitai buvo sukurta “Audi” modelių gama, kuria siekta nesikirsti su brangesniais “Volkswagen” modeliais. Tuo metu “Audi” turėjo pigių automobilių gamintojo įvaizdį Vokietijoje, kuris yra visiška priešingybė dabartiniam “Audi” įvaizdžiui.

1977 m. “Audi” specialistų komanda, kuriai vadovavo Walteris Treseris, sukūrė keturių varomų ratų sistema “Volkswagen Iltis” visureigiui. Tačiau iš tiesų, neoficialiai, sistema buvo kuriama “Audi 80” modeliui. Po trejų metų “Audi” pristatė automobilį keturiais varomais ratais su turbina. Šis automobilis dominavo pasaulio ralio varžybose ir išgarsino “Quattro” vardą.

Vėliau “Quattro” sistemą “Audi” pradėjo montuoti ir į masinės gamybos automobilius. Taip prasidėjo automobilių su visais varomais ratais era, nes ir kiti gamintojai netrukus pasekė “Audi” pavyzdžiu.

1980-aisiais “Audi” pradėjo galvanizuoti automobilių kėbulus ir teikti net 10 metų antikorozijos garantiją. 1996 m. žingsnis buvo žengtas dar toliau – naujame modelyje A8 vietoj plieno buvo panaudota aliuminio erdvinė konstrukcija. Tokiu būdu A8 tapo ne tik lengvesnis, labiau atsparus korozijai, tačiau ir santykinai galingesnis. Vis tik aliuminis masinėje kėbulų gamyboje neišplito, nes yra labai brangus, lyginant su plienu, todėl automatiškai kyla ir automobilio kaina. Nauja A8 versija pasirodė po šešerių metų.

1990-aisiais “Audi” užėmė labiau apibrėžtą vietą sparčiai plečiamoje “Volkswagen” automobilių imperijoje: “Audi” tapo prabangesniu automobiliu. Dalindamasis su kitomis “Volkswagen Group” markėmis – “Volkswagen”, “Skoda”, “Seat” – “Audi” pasiekė puikių rezultatų: sutaupė daug lėšų automobilių kūrimo ir gamybos procesuose, o nauji modeliai išties pavyko.

1995 m. populiarų “Audi 80” modelį pakeitė A4, kuris buvo giminingas “Volkswagen Passat”. Sekančiais metais pasirodė A4 universalo kėbulu – “Avant”. Naujos kartos A4 pasirodė 2001 m., o 2002 m. Paryžiaus parodoje debiutavo sportinės A4 versijos: S4 sedanas ir “S4 Avant” universalas.

1996 m. “Audi” pristatė nedidelį hečbeką A3, kuris gaminamas “Golf” platformos pagrindu. 2003 m. liepą visiškai naujas “Audi A3” pakeis 7 metų senumo dabartinį modelį. Naujasis A3 turi pretenzijų prestižinių hečbekų klasėje iš lyderio pozicijos išstumti “BMW 3 Compact”.

1997 m. taip pat vienas populiariausių modelių – “Audi 100” – susilaukė įpėdinio A6, kuris 1999 m. buvo gerokai atnaujintas.

1998 m. “Audi” pristatė didelio dėmesio susilaukusį kupė TT. Šis automobilis pasižymėjo ne tik puikia išvaizda, tačiau ir geromis techninėmis charakteristikomis, nors, nepaisant to, ir buvo atsidūręs nemalonaus skandalo centre.

A3, A4, A6 ir A8 modelių kūrimo ir gamybos kaštai santykinai buvo nedideli, tačiau gauta kokybė – gera. Dabar jau yra pasirodę arba netrukus pasirodys antros kartos automobiliai. Naujos kartos A3, A4, A6, A8 modelių didžiausias minusas, nežiūrint puikios išorės ir techninių savybių – aukšta kaina.

2000 m., sekdama paskui “Mercedes-Benz”, “Audi” su radikaliu modeliu A2 įžengė į mažų automobilių segmentą. A2, kaip ir A8, turi aliuminio kėbulą, todėl yra lengvas, labai ekonomiškas. Tačiau komercine prasme šis modelis nepasiteisino, nes yra konservatyvios išvaizdos ir gerokai per brangus.

Pakeitęs keletą savininkų “Audi” jau beveik keturis dešimtmečius puikiai jaučiasi “Volkswagen Group”. Pastaraisiais dešimtmečiais “Audi” sugebėjo tapti prestižine marke, simbolizuojančia vokišką kokybę ir patikimumą. Lietuvoje “Audi” automobilius importuoja bendrovė “Keturi žiedai”.