Karlsrūhės miesto teismas, išnagrinėjęs didelio atgarsio Vokietijoje sulaukusią bylą, trečiadienį nusprendė, kad vyriškis savo neatsargiu ir beatodairišku vairavimo stiliumi praėjusių metų liepą sukėlė autoavariją, per kurią žuvo motina ir jos maža dukrelė.

Teismas, be to, dėl pavojingo kitiems eismo dalyviams vairavimo iš 34 metų vyro atėmė pusantrų metų laikotarpiui vairuotojo pažymėjimą.

Teismas praktiškai patenkino prokuratūros reikalavimą skirti vienerių metų ir devynių mėnesių laisvės atėmimo bausmę ir vieneriems metams atimti vairuotojo pažymėjimą. Gynyba ragino jį išteisinti ir dabar žada apskųsti nuosprendį apeliacine tvarka.

Automobilių koncernas "DaimlerChrysler" po nuosprendžio paskelbė, jog atleis šį savo darbuotoją iš darbo.

Kelis mėnesius visoje Vokietijoje trukusi automobilių kelių chuligano paieška sukėlė didžiulį rezonansą. Policija patikrino per 500 "Mercedes" markės automobilių.

Kaip pabrėžė teisėja, skirdamas tokią bausmę, teismas nesiekė "įtikti tautai ar spaudai" - įkalčiai neginčijamai įrodę teisiamojo, kuris iki paskutinės akimirkos viską neigė, kaltę. Keturi pagrindiniai liudininkai vienodai ir tikėtinai apibūdinę nelaimingą atsitikimą. Be to, pavykę neginčijamai identifikuoti tamsų "Mercedes CL 600" markės kupė su į akį krintančiais dvigubais žibintais.

Kaip išsiaiškino teismas, 2003 metų liepos 14 dieną teisiamasis anksti rytą iš "DaimlerChrysler" gamyklos prie Štutgarto su tarnybiniu automobiliu išvyko į Žemutinėje Saksonijoje prie Papenburgo esančią bandymų trasą. Apie 6 valandą ryto jis automagistralėje prie Karlsrūhės aplenkė tris automobilius, kuriais važiavo keturi pagrindiniai liudininkai, ir po to 220-250 kilometrų per valandą greičiu prilėkė visai arti mažyčio "Kia" markės automobiliuko. 21 metų vairuotoja išsigandusi staiga pasuko vairą į dešinę, jos automobilį sumėtė, ir jis trenkėsi į medžius prie autostrados. Motina ir jos dvejų metų duktė žuvo vietoje.

500 arklio jėgų galingumo "Mercedes" vairuotojas, kuris lenkdamas kaire juosta važiavusį "Kia" pusiau išvažiavo į žalią apsauginę juostą, avarijos metu jau buvo nuskriejęs į priekį apie 150 metrų. Tikriausiai jis net nepastebėjo nelaimingo atsitikimo, konstatavo teismas. Prokuratūra per teismo procesą atsiėmė pirminį kaltinimą dėl pabėgimo iš eismo įvykio vietos.

Teismui paskelbus nuosprendį, Vokietijos automobilių klubas paragino "sugriežtinti bausmes kelių "Rembo" ir įvesti visuotinį 120 kilometrų per valandą greičio ribojimą automagistralėse. Automobilių klubas ADAC irgi laiko bausmę teisinga: bausmė atitinka teismo praktikos, kuria siekiama tam tikro atgrasančio poveikio, dvasią. Europos automobilių klubo (ACE) atstovas sakė, jog nuosprendis tikrąja žodžio prasme buvo paskelbtas "tautos vardu".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją