Būsimasis “Opel Astra”, “VW Golf” и “Ford Focus” konkurentas ant konvejerio pakeis jau senstantį “Citroen Xsara” modelį. Pagal pirmąsias neoficialias C4 nuotraukas galima spręsti, jog naujasis modelis atrodys tarsi padidintas C3 variantas.

Automobilio priekio dizainas išspręstas šiek tiek kitaip, negu kitų naujausių “Citroen” modelių. Jis šiek tiek užapvalintas, o radiatoriaus grotelių ir žibintų forma paimti iš koncepcinio modelio “Citroen Airlounge”, debiutavusio 2003 m. rudenį Frankfurto autosalone.

C4 gamybai bus naudojama kito PSA koncerno modelio “Peugeot 307” platforma. Tikimasi, jog dėl to naujasis “Citroen C4” taps vienu geriausiai valdomų modelių savo klasėje. Kartu pirkėjams, regis, teks atsisveikinti su aktyviąja hidropneumatine pakaba – savotiška “Citroen” markės automobilių vizitine kortele. Konstruktoriai žada, kad C4 turės vieną erdviausių salonų iš visų panašios klasės mašinų. O suapvalinto stogo, kokį turi C2 ir C3 modeliai, dėka C4 keleiviai taip pat turės palyginus daug vietos virš galvos.

Serijinio C4 debiutas numatytas šių metų rugsėjį Paryžiaus automobilių parodoje. Pirmieji bus parduodami trijų ir penkių durų hečbekai. Oficialioji “Citroen” atstovė Lietuvoje, bendrovė “Veho” šiuos modelius žada gauti spalio mėnesį.

Kiek vėliau C4 bazėje bus sukurtas naujos kartos vienatūris “Picasso”. Pastarasis bus siūlomas dviejų variantų – įprastinis penkiavietis ir pailgintas septynvietis. Tai leis naujajam modeliui konkuruoti su savo “žemiečiu” - “Renault Scenic”, kuris taip pat turi padidintos talpos versiją. 2005 metais rinkoje turėtų pasirodyti ir C4 versija su universalo kėbulu.

Būsimajam C4 modeliui numatyta plati variklių gama - 1,4, 1,6 bei 2 litrų dyzeliniai HDi, o taip pat 1,4 ir 1,8 litro darbo tūrio benzininiai agregatai. Jų galingumo diapazonas – nuo 75 iki 136 AG. Beje, sportiškos modifikacijos itin aktyviems vairuotojams taip pat bus komplektuojamos ir su dyzeliais varikliais.

Kaip ir C2 modelio atveju, pirmiausia kovo mėnesį Ženevos automobilių salone bus parodytas ralio lenktynėms skirtas C4 prototipas, kadangi būsimam naujokui teks pakeisti senąjį “Xsara” modelį ne tik pardavimo salonuose, bet ir WRC ralio trasose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją