Tačiau ne noras pagerinti pravažumo savybes paskatino gamintoją imtis visureigio atnaujinimo.

Šiais metais BMW pradėjo pardavinėti savo antrąjį visureigį X3, kuris savo išmatavimais ir kaina nelabai daug skiriasi nuo vyresniojo “brolio”. Todėl, baimindamasis persidengimo, BMW nusprendė užbėgti už akių ir šiek tiek patobulinti X5 bei jį labiau atskirti nuo X3, kad pirkėjas suprastų, kuo šie du visureigiai skiriasi.

Atnaujinus X5, vienas skirtumas, lyginant su X3, atsirado iš karto: kaina išaugo nuo 2 iki 4 tūkst. eurų, priklausomai nuo įrangos lygio. Už šį kainos skirtumą pirkėjai gali pasirinkti galingesnius variklius – 3,0 l 218 AG turbodyzelinį arba 4,4 l V8 320 AG benzininius. Su visais varikliais, išskyrus benzininį 3,0 l 231 AG, komplektuojama šešių pavarų mechaninė greičių dėžė. 3,0 l benzininė jėgainė, kaip ir anksčiau, turi “tenkintis” penkių pavarų mechaniniu agregatu. Metų viduryje variklių gamą papildys benzininė 4,8 l V8 jėgainė. Taigi, tuomet vartotojai galės rinktis iš keturių variklių.

Atnaujintas X5 taip pat siūlo pirkėjams geresnę visų varomų ratų sistemą “xDrive”, kuri neseniai pristatyta X3 modelyje, bei didesnį saugumą. BMW sukurta “xDrive” sistema ypatinga tuo, kad, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, perkelia didesnę apkrovą priekinei arba galinei ašiai. Tokiu būdu pagerėja automobilio stabilumas, saugumas, o taip pat tampa maloniau jį vairuoti. xDrive sistemą papildo dinaminio stabilumo kontrolės sistema DCS (Dynamic Stability Control).

Naujos pakabos dėka bei elektroninių stabilumo sistemų pagalba X5 yra labai stabilus ant kelio ir neturi kitiems visureigiams problemos posūkiuose pavojingai pasvirti į šoną.

Daugelis tokio dydžio visureigių negali lygintis su įprastais sedanais savo dinamiškumu, komfortu. Tačiau Vokietijos gamintojui pavyko pasiekti, kad X5 pagal daugelį požymių beveik nenusileistų 5 serijos sedanui, taip pat ir komforto lygiu. Su 4,4 l V8 320 AG benzininiu varikliu X5 iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 7 sekundes. Tai tikrai labai geras rezultatas tokiam automobiliui.

BMW atnaujinimai tik dar labiau pabrėžia X5 privalumus: greitis, stabilumas, vairavimo tikslumas, komfortas, puiki išvaizda. Deja, didžiausi minusai taip pat išliko, tai – kaina ir degalų sąnaudos.

“Krasta-Auto” atnaujintais X5 visureigiais prekiauja nuo 2003 m. pabaigos. Bazinio modeli su 3,0 l dyzeliniu varikliu kaina – 155,5 tūkst. Lt., taigi naujasis X5 yra šiek tiek daugiau nei 1 tūkst. Lt. brangesnis už atitinkamą seną modelį.

Debiutas: jau parduodamas
Klasė: dideli/prestižiniai visureigiai
Konkurentai: “Volvo XC90”, “Volkswagen Touareg”
Variklis: benzininiai: 3,0 l 231 AG, 4,4 l V8 320 AG; turbodyzelinis 3,0 l 218 AG
Išmatavimai: ilgis 467 cm, plotis 187 cm, aukštis 171 cm; bazė 286 cm
Svoris: 2’217 kg