Šių metų kovą pagamintas „Avancity Plus CNG JDZ LU 3P“ modelis naudoja suspaustas gamtines dujas – apie 55 kub. m nuvažiuoti 100 km.

Trejų durų transporto priemonė žemagrindė, ties vidurinėmis durimis sumontuotas mechaniniu būdu ištraukiama platforma įvažiuoti žmonių su negalia vežimėliams.

Detalės – itališkos, o agregatai atkeliavę iš įvairių Europos įmonių. Pavyzdžiui, variklis – 205 kW galingumo „Mercedes-Benz M906 LG“. „Avancity Plus“ gali būti montuojamos ZF arba „Voith“ pavarų dėžės. Autobuse montuojami diskiniai stabdžiai, ABS bei ASR sistemos.

Pasak Massimo Dominici, atsakingo už gamintojo „BrendaMenarinbus“ pardavimus, autobuso kaina priklauso nuo kliento poreikio. „Šio Vilniuje pristatomo autobuso pilnos komplektacijos kaina – apie 260 tūkst. eurų“, - atskleidė italas.

Vicemeras Romas Adomavičius teigė, kad vėliau bus bandomi ir kiti modeliai, todėl rinktis tikrai bus iš ko.

„Po mėnesio – čekiškas autobusas, vėliau – „Soliaris“. Įvertinsime keleivių, autobuso parko vairuotojų, specialistų nuomonę, taip pat visas galimas technines charakteristikas, ir atrinksime pačius geriausius autobusus“, - tikino vicemeras ir žadėjo, kad eksperimentiniai autobusų važiavimai duos vaisių.

„BredaMenarinbus“ – italų kompanija, įeinanti į automobilių gamintojų koncerno „Breda Construziono Ferroviare“ sudėtį. Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje kompanija atsirado susijungus dviem savarankiškoms įmonėms - „Breda“ ir „Menarini“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją