„Bogdan T70115“, kuris varomas 175 kW galingumo asinchroninio variklio, yra 34 sėdimos ir 65 stovimos vietos. Troleibuso ilgis – 12 metrų, plotis – 2,55 metro, aukštis – 3,4 metro. Preliminariais duomenimis, šio troleibuso kaina siekia apie 270 tūkst. eurų.
„Manau, galime galvoti apie 20-ties naujų transporto priemonių – troleibusų ar autobusų – įsigijimą“, - DELFI sakė Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
„Bogdan T70115“ savo techninėmis charakteristikomis nedaug skiriasi nuo Kaune jau kursuojančių lenkiškų „Soliaris“ troleibusų – tiek „Bogdan“, tiek „Soliaris“ elektrinė dalis pagaminta Čekijoje, o lenkai bei ukrainiečiai kūrė kėbulą.
Kauniečiai naująjį troleibusą galės išbandyti iki rugsėjo 2 dienos. Troleibusas „Bogdan“ kursuos 14-uoju maršrutu.
Šiuo metu Kaunas turi apie 142 troleibusus, iš 113 kasdien išrieda į gatves. 2007 metais, Kauno savivaldybei paėmus 15 mln. Lt paskolą iš Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko, buvo nupirkti 42 troleibusai „Soliaris“.
Panaši situacija ir „Autobusų parke“ – Kaune kursuoja 55 autobusai, pagaminti prieš 5 metus. Kiti 100 autobusų – gerokai senesni.
Pranešama, kad Lietuvoje, Vilniuje, bus gaminami troleibusai ir autobusai.