„Pusmečio krovos rezultatas yra bendras mūsų kompanijos specialistų, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto institucijų bei AB „Lietuvos geležinkeliai“ darbas. Visos pusės profesionaliai atlikdamos savo funkcijas užtikrino Klaipėdos uosto patrauklumą ir stabilų krovinių judėjimą per „Klasco”“, - pastebi „Klasco” generalinis direktorius Aurius Pauža.

Anot jo, daugiausia darbo turėjo „Klasco” Trąšų ir Jūrų perkėlos terminalai, kur krova augo po 35 proc.

Trąšų terminale daugiausia (1,1 mln. tonų) krauta Baltarusijos trąšų gamintojo „Belarus Kalij“ produkcijos. Baltarusiai šiemet stabiliai vykdo sutartinius įsipareigojimus - iš viso per metus planuoja perkrauti per 2 mln. tonų kalio trąšų. Jūrų perkėlos terminale pervežimų apimtis padidino pagrindinis „Klasco” partneris ro-ro pervežimų versle „DFDS Lisco“.

„Prognozuoti krovos apimtis antroje metų pusėje labai sudėtinga, tačiau planuojame, kad jos bus panašios kaip ir per pirmus šešis mėnesius. Planuojamas metinis „Klasco” krovos rezultatas – apie 10 mln. tonų krovinių“, - sako A.Pauža.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją