Šis automobilis, panaudodamas tik du trečdalius savo galimybių, be ypatingų pastangų gali padėti pasijusti greitkelio valdovu. Naujasis kupė pasižymi ne tik puikiomis sportinio automobilio savybėmis, tačiau ir nemažiau patogus bei puikiai įrengtas. Atrodo, kad naujasis BMW 645 deramai pakeis nuo 1976 m. iki 1989 m. gamintą 6 seriją bei kur kas naujesnę 8 seriją. Taigi, BMW sugrįžtą į prabangių kupė segmentą.

BMW 645 pagrindą sudaro trumpesnė 5 serijos bazės versija, o ratus suka galingas 4,4 l V8 333 AG benzininis variklis, kuris jau žinomas iš BMW 745i. Maksimalus automobilio greitis – 250 km/val., o iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 5,6 sekundės. Galima pasirinkti mechaninę, pusiau automatinę arba automatinę “Sportronic” šešių pavarų greičių dėžę.

Kaip ir 7 bei 5 serijos automobiliai, 6 serija yra “prikišta” naujausių technologijų, įskaitant ir gana prieštaringai vertinamą, tačiau ryžtingai BMW proteguojamą integruotą valdymo ir informacijos sistemą “iDrive” bei ant priekinio stiklo projektuojantį spalvotą displėjų HUD (“head-up display”). Automobilyje su įmontuotu HUD displėjumi, vairuotojas tiesiai priešais save priekiniame stikle mato svarbiausią informaciją apie kelio būklę, temperatūrą, greitį, navigacinius nurodymus ir pan. (plačiau – “AutoVerslas Nr.39 Produktai “Ant priekinio stiklo projektuojantis displėjus (“Siemens VDO”).

Jeigu nori, vairuotojas dalį valdymo funkcijų gali perleisti elektroninėms sistemoms: aktyvaus vairavimo sistema AFS (Active Steering System) reaguoja į automobilio greitį bei stabilumą kelyje, ir pagal tai automatiškai reguliuoja vairo jautrumą; automatiškai reguliuojamas pavarų perjungimo greitis (jei automobilyje įmontuota pusiau automatinė ar automatinė greičių dėžė). Visose versijoje 6 serijos automobiliai turės “runflat” padangas, su kuriomis galima važiuoti net jeigu jose visai nėra oro.

BMW kupė salonas yra erdvus, prabangus, tačiau matomumas pro priekinį stiklą nėra idealus. Tai vienas iš nedaugelio BMW 645 trūkumų. Užpakalinėse sėdynėse gana patogiai gali susėsti du vaikai, tačiau suaugęs žmogus tikrai nenudžiugtų galimybe važiuoti šiuo automobiliu galinėje sėdynėje. Kaip ir 5 bei 7 serijos automobiliuose, visa, ko reikia vairuotojui, išdėstyta ant arba aplink vairą.

Gamintojas naujojo kupė gamybai naudojo WRAT (“Weight Reduction Aluminium Technology”) technologiją. Ne tik važiuoklės ir pakabos komponentai, tačiau ir durys bei stogas pagaminti naudojant aliuminį. Tokiu būdu automobilis tapo ne tik lengvesnis, bet ir tvirtesnis. BMW 645 yra tik 51 kg sunkesnis už kur kas mažesnį M3. Naujasis 6 serijos kupė – puikus pasirinkimas mėgstantiems greitį ir patogumą (ir turintiems pakankamai pinigų). Įspūdingas dizainas bei techninės charakteristikos puikiai dera su važiavimo bei vairavimo komfortu, kurį suteikia šis automobilis.

Norintieji jau gali užsisakyti BMW 645 ir Lietuvoje. Naujasis kupė kainuoja nuo 264,5 tūkst. Lt.

Debiutas:2004 m. pavasaris
Klasė:kupė
Konkurentai:“Jaguar XK8”, “Maserati Coupe”
Variklis:benzininis 4,4 l V8 32v 333 AG
Išmatavimai:ilgis 482 cm, plotis 186 cm, aukštis 137 cm; bazė 278 cm
Svoris:1’690 kg