„Mes jį pristatysime visuomenei, gal kelias dienas žmonėms leisime pavažinėti nemokamai. Eismo tarnyba parinks sudėtingesnį maršrutą ir pažiūrėsime, kaip jam seksis susidoroti su apkrovomis“, - DELFI sakė UAB „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška.

Šiuo metu parkas turi 320 troleibusų, tačiau, direktoriaus nuomone, 200 reikėtų keisti. Bent po 30 ar 40 per metus.

Paklaustas, kiek kainuotų lietuvio širdžiai mielu Vytauto vardu pavadintas troleibusas, V. R. Striška sakė, jog tai priklausytų nuo komplektacijos ir dolerio kurso. „Pavyzdžiui prieš ketverius metus pirkti lenkiški nauji troleibusai „Soliaris“ kainavo po 1,4 mln. litų. „Vytautas“, priklausomai nuo dolerio kurso, kainuotų apie 600 tūkst. litų“, - sakė troleibusų parko vadovas.

Vilniaus vicemero Romo Adomavičiaus teigimu, sostinės gatvėse ruošiamasi išbandyti ne tik baltarusiškąjį „Vytautą“, bet ir kitų gamintojų troleibusus. Miestui tai nieko nekainuos, nes paprastai įmonės pačios siūlo išbandyti automobilius, kad potencialūs pirkėjai galėtų pasižiūrėti, ar tinka jų siūloma transporto priemonė.

R. Adomavičiaus nuomone, viešasis Vilniaus transportas atsilikęs 30-40 metų, tačiau, jei didės keleivių srautai, tą skirtumą bus galima mažinti.

Vicemeras pripažino, jog, palyginti su gyventojų pajamomis, Lietuvos sostinėje neadekvačiai didelės viešojo miesto transporto bilietų kainos. Paklaustos, kada ir kiek jos galėtų mažėti, savivaldybės atstovas buvo lakoniškas: „Mažės, o kada ir kiek, priklausys nuo to, kada pavyks pasiekti, kad troleibusas vežtų ne 8, o 28 keleivius“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)