Prašomi paaiškinti, kodėl keliasi iš prospekto, verslininkai sutartinai tvirtina: Gedimino prospekto prestižas seniai išblėso. Prospekto žlugimo iniciatore įvardijama miesto valdžia, priėmusi sprendimą, kad prospekte negalima statyti automobilių, ir apribojusi transporto eismą net šeštadieniais.

Verslininkai piktinasi, kad politikai uždraudė statyti automobilius prieš tai neparūpinę jokios alternatyvos, o požeminių automobilių stovėjimo aikštelių įkainiai žvėriški ir visai nepatrauklūs.

Verslininkų spaudimas, atrodo, duoda vaisių. Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis neslėpė, kad svarstoma galimybė liberalizuoti automobilių eismą Gedimino prospekte. Dėl leidimo pratęsti automobilių marširavimo prospekte laiką diskusijų esą nekyla. Dauguma pasisako už tai, kad Gedimino prospektas automobiliams būtų atviras nuo 6 iki 24 val. Savaitgaliai – ne išimtis. "Ką čia smulkintis – jei leisti, tai leisti", – kalbėjo A.Šešelgis.

Automobilių srautų didinimas esą įkvėps prospektui gyvybės. Dar labiau jį išbudintų leidimas statyti automobilius. Nors Eismo organizavimo skyrius tam pritaria, degti žalios šviesos neskuba politikai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją