2008 metais Kauno savivaldybės administracija ir bendrovė „Kauno audinių projektas“ pasirašė sutartį dėl viešo automobilių stovėjimo vietų naudojimo. Pagal šią sutartį bendrovė servituto sutarties galiojimo laikotarpiui suteikia savivaldybei naudojimui 1,5 tūkst. automobilių stovėjimo vietų. Tačiau sutartyje nėra įvardintos konkrečios automobilių stovėjimo vietos.

Vadovaujantis pasirašyta sutartimi šios vietos gali būti naudojamos viešai ir nemokamai automobilių stovėjimo aikštelei.

Kauno miesto savivaldybės tarybos kolegijai pritarus šiam siūlymui, reikėtų inicijuoti minėtos sutarties pakeitimus. Vietinė rinkliava už naudojimąsi nustatytomis Kauno miesto vietomis automobiliams statyti renkama darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos.

Gegužės 24-25 dienomis atlikus automobilių stovėjimo vietų užimtumo tyrimus „Akropolio“ automobilių stovėjimo aikštelėje, nustatyta, kad pirmojo aukšto užimtumas dienos metu sudaro 99 proc., antrojo aukšto užimtumas svyruoja nuo 50 iki 95 proc., trečiojo aukšto užimtumas skirtingomis valandomis svyruoja nuo 15 iki 50 proc., ketvirtojo aukšto užimtumas svyruoja nuo 3 iki 5 proc. Tai sudaro 52 proc. šios automobilių stovėjimo aikštelės automobilių stovėjimo vietų užimtumo.

„Tyrimai parodė, kad minėtų stovėjimo vietų apmokestinimas neduotų papildomų pajamų miestui, o tik paskatintų automobilių srautų persiskirstymą pačioje „Akropolio“ stovėjimo aikštelėje“, – teigė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Kolegijos nariai suabejojo, ar yra realu įgyvendinti šį Laisvės alėjos bendruomenės pasiūlymą. Šiuo klausimu savo išvada turės pateikti Kauno savivaldybės Teisės skyrius. Kolegijos nariai taip pat pritarė siūlymui parengti bendrą atsakymą į Laisvės alėjos bendruomenės visus pasiūlymus.