„Vilkikuose į Lietuvą ir šiandien, kai skrydžiai Europoje jau atnaujinti, važiuoja mūsų tautiečiai. Ypač iš tolimesnių kraštų – Turkijos, Prancūzijos, Ispanijos“, – sako Algimantas Kondrusevičius.

Pasak Valdo Gilio, „Linavos“ generalinio sekretoriaus, vos paskelbus apie vežėjų teikiamą pagalbą asociacijos telefonai netilo – skambino keliautojai, jų artimieji. Jie prašė ne vien pagalbos, bet ir informacijos kaip galima pasiekti vieną ar kitą Europos didmiestį, kuriame atnaujinami skrydžiai.

„Dalis tautiečių prašė nugabenti iki didelių Europos oro uostų iš mažesniųjų miestų, kur skrydžiai buvo sustabdyti ir nežinia, kada bus atkurtas susisiekimas oro transportu. Tačiau didesnė dalis tiesiog prašė parvežti juos namo“, – sako jis.

Sulaukta pagalbos šauksmų ir iš egzotinių šalių, tokių kaip Malaizija, tad asociacija perdavė keliautojų prašymus į Susisiekimo ministerijos sukurtą pagalbos skambučių centrą. „Su didele dalimi keliautojų bendravome tiesiogiai, derinome jų kelionės detales. Tačiau labiausiai noriu padėkoti vežėjams, ypač bendrovėms „Girteka“, „Sanara“ , „Simatra“, „Transporto vystymo grupė“, „Vičiūnų grupė“ ir daugybei kitų, kurios aktyviai dalyvavo šioje pagalbos akcijoje ir pačios ieškojo pakeleivingų keliautojų“, – teigia V. Gilys.

Pasak A. Kondrusevičiaus, „Linavos“ narių autobusai, kursuojantys reguliariaisiais reisais tebedirba pilnu pajėgumu ir savo paslaugų kainų nedidina. „Mūsų bendrovės išsiuntė daug papildomų autobusų į Europą. Nors laikinai dėl keliautojų apgulties Senajame žemyne buvo sutrikusi bilietų kasų veikla, kainų vežėjai nedidino, ko nepasakyčiau apie apsukrius mikroautobusų vairuotojus, kurie nesibodėjo prašyti į tautiečių kelis kartus didesnio atlygio nei įprasta“, – sako A. Kondrusevičius.