Antra pagal dydį Japonijos automobilių gamintoja teigė, kad automobilių susigrąžinimas bendrovei kainuos 3,5 mlrd. jenų (31,6 mln. JAV dolerių). Šie pinigai bus įtraukti į paprastai susigrąžinimo tikslams atidedama sumą ir neturės įtakos kompanijos pelno duomenims.

Ketinama susigrąžinti 1998-1999 m. pagamintus "Accord" automobilius, 1999 m. "Odyssey" mini furgonus, 2002 m. sportinius automobilius CR-V, 1999 m. "Acura TL", 1997-1999 m. "Acura CL". 650 tūkst. automobilių bus susigrąžinta JAV.

Automobilių defektas buvo rastas degimo sistemoje, kuri leidžia užvedimo raktelį ištraukti iš jungiklio tik kai pavarų perjungimo svirtis yra prie laisvosios pavaros.

"Honda" pastebėjo, kad raktelis gali būti ištrauktas net jei yra įjungta laisvoji pavara. Tai reiškia, kad automobilis gali pajudėti, jei nėra įjungtas rankinis stabdys.

Dėl šio defekto jau buvo užregistruotos trys avarijos, kurių metų nesunkiai sužeisti 4 asmenys, teigia "Honda". Nors automobiliai su tokiu pat defektu buvo parduodami ir Japonijoje, "Honda" teigė neplanuojanti susigrąžinti jų šioje šalyje, nes čia nebuvo pranešta apie kokias nors avarijas.