"Oro navigacijos" vadovas Algimantas Raščius BNS sakė, jog tai suteikia daugiau erdvės lėktuvų pilotams patiems priimti sprendimus dėl skrydžių.

"Pakeitėme traktavimą ir nebeuždarome Lietuvos oro erdvės. Dabar daugiau erdvės spręsti lieka orlaivių vadams", - sakė jis.

Anot A.Raščiaus, pagal prognozes vulkaninių dulkių debesis apie 21 val. gali pasiekti Vilnių. Jei tai įvyks, pasak "Oro navigacijos" vadovo, iš Vilniaus oro uosto lėktuvai ir toliau negalės kilti bei leistis į jį.

„UTair“ lėktuvas išskrido

Rusijos oro linijų "UTair" lėktuvas penktadienį iš Vilniaus  15.09 val. išskrido į Maskvos Vnukovo oro uostą.

Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas Kęstutis Auryla teigė, kad toks skrydis galimas dėl techninių orlaivio ypatumų.

"Šis lėktuvas yra turbopropelerinis, todėl per Lietuvos oro erdvę gebės skristi ir mažesniame, maždaug 4 kilometrų aukštyje. Tai yra svarbu, nes Islandijos ugnikalnio dulkių debesies apačia yra maždaug 4,5 kilometro aukštyje. Lėktuvas turėtų praskristi Lietuvos oro erdvę, tuo tarpu Baltarusijoje jam problemų nebekils, kadangi pastarosios šalies vulkaninės kietosios dalelės nepasiekė", - sakė K.Auryla.

Tarp penktadienį numatomų reguliariųjų skrydžių yra ir užsakomųjų poilsinių, tarp jų "flyLAL Charters" reisas į Hurgadą (Egiptas).

"Su "Boeing" markės lėktuvais yra problema, kad jie negali skristi žemiau kaip 9-11 kilometrų aukštyje, tačiau apgalvojus ir pakeitus maršrutą su jais skrydžiai pietų kryptimi tikriausiai būtų įmanomi", - BNS sakė K.Auryla.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją