Kauno miesto savivaldybė nori nuraminti gyventojus ir informuoja, kad pagal koncesijos sutartį ši bendrovė neturi teisės uždaryti kelių ir kaip nors riboti eismą Vytauto Didžiojo tilto transporto mazge. Atkreiptinas dėmesys ir į tai, kad koncesijos sutartis yra dvišalė, joje UAB "Kamesta" turi ne tik teises, bet ir pareigas, o sutartyje galioja ne tik UAB "Kamesta" naudingi punktai, bet ir visi kiti.

"Vadovaujantis Vietos savivaldos įstatymu, saugaus eismo organizavimas yra savarankiškoji savivaldybių funkcija, todėl sustabdyti arba apriboti transporto eismą Kaune galima tik Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kuris turi būti skelbiamas vietinėje spaudoje. Sutartyje kategoriškai nustatyta, kad koncesininkui nesuteikiama teisė savavališkai sustabdyti ar laikinai apriboti eismą koncesijos ruožu. Išskyrus atvejus, kai koncesininkas privalo tai padaryti: kada kyla grėsmė transporto ir pėsčiųjų eismui, žmonių saugai ir gamtai", - sakė Savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Mockus.

UAB "Kamesta", su kuria tebesitęsia Savivaldybės teisiniai ginčai (be to, ne vienus metus tęsiasi ir transporto mazgo įrengimo aplinkybių tyrimas prokuratūroje) neturi teisės savavališkai uždaryti Vytauto Didžiojo tilto transporto mazgo. Nebent ji mestų atvirą iššūkį demonstruodama, kad šiai bendrovei ne tik sutartinės pareigos, bet ir teisės aktai negalioja. Tačiau tokiu atveju ji turėtų aiškiai suprasti, kad už savavališkus veiksmus teks atsakyti, įsitikinę Savivaldybės atstovai.

Tiesa, Savivaldybės išplatintame pranešime šia tema primenama, kad bendrovė "Kamesta" gali uždrausti naudotis (kol nepripažintas tinkamu naudoti) antruoju koncesijos ruožo statiniu - šalia Aleksoto tilto transporto mazgo esančia dalimi Nemuno krantinės. Tačiau šiuo kelio ruožu dabar ir taip nesinaudojama, nes jis yra apsemtas vandens.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją