2004 m. gegužę rinkoje pasirodys tik penkiaduris hečbekas. Jis bus platesnis, aukštesnis ir ilgesnis už savo pirmtaką, tačiau vizualiai, dėl gerai apgalvoto dizaino, automobilis neatrodo didesnis. “Astra” universalas pasirodys kitų metų spalio mėn., o tridurė versija rinką pasieks tik 2005 m. pavasarį. Taip pat 2005 m., rudenį, pasirodys “Astra” kupė/kabrioletas, kuris konkuruos su “Peugeot 307CC”, “Renault Megane Coupe-Cabriolet”.

Šį rudenį “Opel” iš pagrindų atnaujins savo variklių gamą, ypatingą dėmesį skirdamas turbodyzelinėms jėgainėms. Dauguma variklių bus skirti populiariausiam “Opel” modeliui: naujojo “Astra” pirkėjai galės rinktis net iš aštuonių jėgainių. Benzininės 1,4 l 85 AG, 1,6 l 100 AG, 1,8 l 125 AG, ir 2,0 l 170 AG bei 2,0 l 200 AG jėgainės.

1,4 l ir 1,6 l benzininiai varikliai veikia panašiu principu kaip ir “Honda” VTEC jėgainės. Jau išbandyta “Opel Corsa” automobilyje, sistema 27% pagerino variklio darbo efektyvumą. Abu 2,0 l varikliai aprūpinti turbina. Dyzelio mėgėjai galės rinktis 1,7 l variklį su 80 AG arba 100 AG galingumu, arba “Fiat“ 1,9 l TD 150 AG. Visi trys dyzeliniai varikliai atitinka “Euro IV” aplinkos taršos reikalavimus.

Galima rinktis penkių arba šešių pavarų mechaninę, arba keturių laipsnių automatinę greičių dėžę. Taip pat siūloma ir pusiau automatinė “Easytronic” pavarų dėžė.

“Opel Astra”, kaip ir ankstesnysis modelis, toliau naudos T platformą, tik su šiek tiek lankstesne konfigūracija (plačiau apie “General Motors” platformas – “AutoVerslas” Nr.27 Analizė “Epsilon” – “General Motors” strategijos pagrindas”). Bazė išliks ta pati, pakaboje taip pat bus naudojami kai kurie pirmtako komponentai. Priklausomai nuo pageidaujamo komforto ir sportiškumo balanso, “Astra” bus galima rinktis su viena iš keturių tipų važiuoklių. ”Sportinė” versija turės antipraslydimo kontrolės (anti-skid control) sistemą. Kitose versijose ši sistema bus pasirinktina.

Taigi, “Opel” tikrai pasistengė, kad kiekvienas vartotojas rastų sau priimtiniausią variantą: ar nori galingesnio, ar taupesnio automobilio, ar dyzelinio, ar benzininio, su komfortiška ar sportiška pakaba. Be abejo, masinis automobilis ir turi turėti tokią plačią variklių bei kitų komponentų pasirinkimo gamą.

Visų naujų “Astra” standartinė įranga apims vairo stiprintuvą ir ABS stabdžių antiblokavimo sistemą, ko nebuvo ankstesnio modelio pigesnėse versijose. Taip pat visi automobiliai turės sportišką vairą ir sportišką pavarų perjungimo svirtį. Aštuoniolikos colių dydžio ratai kaip tik tūrėtų pabrėžti automobilio sportiškumą. Gamintojas teigia, kad patobulintas ir automobilio salonas. Nors bazė nepadidėjo, tačiau vietos galvai, kojoms ir pečiams padaugėjo. Tuo tarpu bagažinės tūris išliko toks pats. Prietaisai panelyje išdėstyti patogiai ir skoningai.

Kaip ir “Opel Meriva”, taip ir “Astra” įrangos lygiai suskirstyti į tris grupes: “Life”, “Enjoy” ir “Design”, o taip pat – LS bei GLS. Šių versijų salono įranga bei apdaila pastebimai skirsis, taip siekiant jas geriau išskirti.

“Opel” šiek tiek rizikuoja pristatydamas naujo dizaino ir stiliaus populiariausią savo modelį “Astra”. Neaišku, kaip į naują sportišką “Astra” įvaizdį reaguos esami ir potencialūs vartotojai. Daug kas priklausys nuo pasirinktos rinkodaros taktikos, o taip pat ir nuo sekančiais metais pasirodančių rimtų konkurentų – “Volkswagen Golf”, “Mazda 3” ir “Ford Focus” – sėkmės.

Debiutas:2004 m. gegužės mėn.
Klasė:kompaktiniai automobiliai
Konkurentai:“Volkswagen Golf”, “Renault Megane”, “Peugeot 307”, “Ford Focus”
Varikliai:benzininiai: 1,4 l 85 AG, 1,6 100 AG, 1,8 l 125 AG, 2,0 l 170 AG, 2,0 l 200 AG; dyzeliniai: 1,7 l 80 AG, 1,7 l 100 AG, 1,9 TD 150 AG
Išmatavimai:ilgis 427 cm, plotis 171 cm, aukštis 139 cm; bazė 261 cm