„Mitsubishi Lancer” – tai naujas modelis „Mitsubishi” automobilių gamoje po sėkmingai Europos rinkoje debiutavusio visureigio „Outlander”. Europinė „Mitsubishi Lancer” premjera įvyko rugpjūčio mėn. vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje Maskvoje. Naujajam „Lancer” parodoje buvo suteiktas pagrindinis prizas - prestižinis „Auksinio pegaso” apdovanojimas, kurį tradiciškai įsteigė žurnalas „Za ruliom”.

Kaune bus pristatytas „Lancer Station Wagon”, kurio pasaulinis debiutas įvyko rugsėjo 21 d. pasibaigusiame Frankfurto autosalone. Parodos lankytojai pamatys „Lancer” versiją su 2,0 l darbinio tūrio benzininiu varikliu, pažeminta pakaba, 16 colių ratlankiais, MOMO vairaračiu ir specialiomis sėdynėmis. Nuo spalio mėn. naujuosius „Lancer”, kurie gaminami su sedano arba universalo tipo kėbulais, jau bus galima įsigyti UAB „Vytaras” atstovybėse.

Nemažai lankytojų dėmesio turėtų sulaukti „Mitsubishi Lancer Evolution VII” modelis, kurį neseniai buvo galima pamatyti populiariame filme „Greiti ir įsiutę 2”.

TARMAC, GRAVEL, SNOW – asfaltas, žvyras, sniegas. Tai trys pozicijos „Lancer EVO VII” prietaisų skydelyje. Kairėje vairo pusėje – klavišas ACD, kurį nuspaudus keturiais ratais varomam „EVO VII” parenkamas elektronikos valdomas aktyvaus tarpašinio diferencialo režimas. „Lancer EVO VII” ratus suka 2 litrų tūrio turbokompresorinis 280 AG variklis (sukimo momentas 383 Nm/3500 aps.min), kurio galia į visus keturis ratus perduodama per penkių laipsnių mechaninę transmisiją.

„EVO VII” įrengta naujausios kartos sportinio tipo ABS su EBD, Brembo 17 colių ventiliuojami priekiniai diskiniai bei 16 colių ventiliuojami galiniai diskiniai stabdžiai. Stabdymo jėga kiekvienam ratui paskirstoma individualiai, todėl stabdant posūkiuose automobilis išlieka stabilus ir lengvai valdomas.

„Mitsubishi” stende bus galima pamatyti ir netradicinį Lietuvoje eksponatą – pilnai paruoštą ir 2004 m. Dakaro ralyje dalyvausiantį „Mitsubishi Pajero” visureigį, kuriuo važiuos lietuvių ekipažas.

„Hyundai” stende pirmą kartą Lietuvoje bus galima pamatyti atnaujintą vieną populiariausių visame pasaulyje didžiausio Pietų Korėjos automobilių gamintojo modelį „Hyundai Elantra”. Pasaulinė šio modelio premjera įvyko neseniai pasibaigusioje automobilių parodoje Frankfurte.

Daugiausia pasikeitimų sulaukė priekinė automobilio dalis. Buvo atnaujinti priekiniai ir galiniai žibintai, radiatoriaus grotelės ir bamperiai įgavo ekspresyvesnę išvaizdą. Pasikeitimų sulaukė ir „Elantra” interjeras: apdailai panaudotos šiuolaikiškesnės ir kokybiškesnės medžiagos, modernizuotas prietaisų skydelis.

Kaip ir anksčiau, į „Elantra” montuojami 1.6 (105 AG) arba 2.0 l (141 AG) benzininiai arba 2.0 l (111 AG) tiesioginio įpurškimo dyzelinis variklis. 2.0 l benzininis variklis buvo patobulintas, jame įrengta kintamų vožtuvų fazių sistema.

Be jau minėtos „Elantra” premjeros, lankytojai iš arčiau galės susipažinti ir su šiais metais rinkoje pristatytu „Hyundai Getz”. „Getz“, vienas iš nedidelių automobilių klasės lyderių Lietuvoje, visame pasaulyje yra vertinamas kaip ekonomiškas automobilis.

UAB „Vytaras“ kartu su bendrove „VB lizingas“ „Kauno automobilių dienos’03” metu bei iki š.m. spalio 31 d. taiko itin mažas lizingo palūkanų normas visiems „Hyundai Getz” automobiliams. Išsimokėjimo laikotarpiui esant iki trejų metų, orientacinė metų palūkanų norma yra 4,1 proc., iki penkerių metų - 4,4 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją