"Kai tik šios valstybės prisijungs prie ES, jos pritaikys muitų tarifus prie ES lygio, - teigė jis. - Tai reiškia, jog automobilių importo mokesčiai sumažės 10 proc., palyginti su 35 proc. šiuo metu".

Pasak S.S.Jango, kol "Hyundai" negamins automobilių Europoje, Rytų Europos valstybės ir toliau ims didžiulius importo muito mokesčius, nustatytus devintojo dešimtmečio viduryje.

Dėl importo muito mokesčių "Hyundai" automobilių kaina yra tokia aukšta, jog negali konkuruoti, o pardavimai dirbtinai yra sumažinami. Apkarpius muito mokesčius iki ES lygio, "Hyundai" automobiliai žymiai atpigtų ir taptų patrauklesni automobilių rinkoms, kurias Korėjos automobilių gamintoja šiuo metu siekia užimti.

Pasak bendrovės atstovo, Rytų Europos rinka tampa vis svarbesnė. Maždaug 12 proc. visų "Hyundai" pardavimų Europoje yra atliekami būtent šioje rinkoje.

Pernai bendrovė pardavė 250 tūkst. automobilių ES ir 35 tūkst. Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Slovėnijoje ir Slovakijoje.

Šiais metais ji tikisi padidinti savo pardavimų apimtis ES iki 300 tūkst., o Rytų Europos valstybėse - iki 40 tūkst. "Hyundai" taip pat steigia prekybos atstovybes Rusijoje, Ukrainoje ir Kazachstane.

Pasak S.S.Jango, "Hyundai" siekia per penkerius ateinančius metus Europoje padvigubinti pardavimų apimtis iki 500 tūkst. vienetų. Daugiausia kapitalo ji planuoja investuoti Rytų Europos valstybėse.

Norėdama įgyvendinti šį tikslą, "Hyundai" svarsto atidaryti savo automobilių gamyklą Europoje, greičiausiai Rytų valstybėse, tačiau sprendimas bus priimtas kitais metais, pabrėžė bendrovės vadovas.

Siekimas padidinti pardavimus Europoje yra tik viena bendros strategijos dalių. Pietų Korėjos kompanija siekia iki 2010 metų pakilti nuo dabartinio septintojo laiptelio ir tapti penktąja didžiausia automobilių gamintoja pasaulyje. "Tik taip mes galėsime išgyventi", - sakė S.S.Jungas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją