Pirmasis A klasės "Fiat" automobilis pateiktas rinkai, kurioje jau karaliauja "Nissan Micra" bei mažutė "Kia". "Mes tikrai galime vadinti "Fiat Panda" A klasės automobiliu, nes jis yra didesnis nei kiti. Tai labai įvairiapusė mašina", - sakė "Fiat" ir "Lancia" verslo padalinių vadovas Gžanis Koda (Gianni Coda). 2003 m. gamintoja tikisi parduoti 70 tūkst., o 2004 m. - 200 tūkst. "Fiat Panda" automobilių. Tai sudaro maždaug vieną dešimtąją visų bendrovės pardavimų. 45 proc. automobilių planuojama parduoti Italijoje.

"Fiat Panda" yra vienas iš trijų naujų modelių, pateikiamų rinkai per ateinančias kelias savaites. Italijos automobilių gamintoja "Fiat" tikisi, kad šio modelio pardavimai pagerins bendrovės finansinę būklę po praėjusiais metais patirto 4,3 mlrd. eurų grynojo nuostolio.

"Naujoji "Panda" pakeičia du senesnius modelius. "Fiat" turi gerą mažų automobilių platinimo tinklą, ir aš tikiuosi, kad jiems seksis geriau nei tuomet, kai "Fiat" bandė pardavinėti vidutinio dydžio automobilius", - sakė "Citigroup" analitikas Johnas Lawsonas (Džonas Losonas).

"Panda" yra pirmasis "Fiat" pateikiamas modelis po 2001 m. rugsėjo 1 d., kai bendrovė rinkai pateikė vidutinio dydžio "Stilo", kuris, deja, nuvylė kompanijos lūkesčius.

Tačiau sunkumų neišvengta ir šiais metais. "Fiat" planavo naująjį automobilį pavadinti "Gingo", tačiau kai "Renault" pasiskundė, kad šis pavadinimas labai panašiai skamba į "Renault Twingo" ir pagrasino teismu, "Fiat" teko pakeisti pavadinimą į "Panda".

"Fiat" geriau sekasi su mažais automobiliais, įskaitant ypač populiarų "Cinquecento". Tačiau pelnas gautas iš vieno mažojo automobilio kaip "Panda", kurio kaina svyruoja nuo 7 tūkst. 950 iki 10 tūkst. 950 eurų, yra gerokai mažesnis nei gaunamas iš greitųjų mašinų, pavyzdžiui, "Alfa Romeo".

"Panda" modelio sukūrimui "Fiat" išleido 600 mln. eurų ir dabar gamina juos Lenkijoje, kur darbo kaina yra gerokai mažesnė.

"Fiat" Lenkijoje taip pat ketina kitais metais pradėti gaminti dyzelinu varomą, keturių varomųjų ratų, trejų durų "Panda" versijas. Šie modeliai 2005 m. turėtų padidinti pardavimų skaičių iki 220 tūkst. Lenkijos gamyklos pajėgumas yra 300 tūkst. automobilių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją