„Skrydis buvo du kartus atidėtas. Iš pradžių buvo pasakyta, kad skrydis vėluos ir lėktuvas pakils 20 val., bet antrąsyk atvažiavę į oro uostą sužinojome, kad reisas dar sykį atidėtas – šįkart iki 22 val. Ten laukia žmonės su mažais vaikais, kuriems niekas nieko paaiškina. Žinoma, visiems visko atsitinka, bet ten nėra žmogaus, kuris bendrautų su keleiviais. Aš nesuprantu to vadovo, jis turėtų sėdėti oro uoste ir bendrauti su keleiviais“, – DELFI piktinosi Marius Vaupšas, į oro uostą lydėjęs savo dukrą.

Jis sako girdėjęs, kad skrydis vėluoja dėl to, jog orlaivis laiku negrįžo iš Egipto.

„Penkių valandų vėlavimas susidarė dėl prieš tai buvusių poros skrydžių, kurie taip pat šiek tiek vėlavo ir taip susidarė vėlavimų grandinė. Apgailestaujame, kad taip atsitiko. Keleiviais pasirūpinome, kaip to reikalauja reglamentas, jie yra pamaitinti“, – DELFI sakė „Star1 Airlines“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė.

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) informacijos telefonu atsiliepusi moteris DELFI sakė, kad apie vėluojančio skrydžio priežastis turėtų pasakyti bendrovės atstovai, nes esą vėluojama ne dėl oro uosto kaltės.

Sekmadienio vakarą buvo nepasiekiamas ir TVOU tinklalapis – suvedus jo adresą buvo nurodoma, kad prie jo jungiasi pernelyg daug lankytojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją