V.Uspaskichas visiškai naują automobilį įsigijo Vokietijoje. Tuo metu jo kaina siekė apie 650 tūkstančių Vokietijos markių (pagal 1998 metų Vokietijos markės kursą - apie 1 mln. 463 tūkst. litų).
Beje, tokio paties modelio automobiliu į 1997 metais Vilniuje vykusią dvylikos valstybių vadovų konferenciją buvo atvažiavęs ir Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka.
Seimo narys sakė nesidomėjęs, ar yra brangesnių mašinų Lietuvoje.
"Žinau tik, kad vienas mano mašinos ratas kainuoja tiek, kiek visas kitas automobilis - apie 40 tūkstančių litų", - sakė jis.
Šarvuotam "Mercedes" montuojami specialūs ratai. Jais galima važiuoti net ir peršautomis padangomis. Šio mašinos privalumo V.Uspaskichas dar neišbandė.
Šarvuotą V.Uspaskicho mašiną varo 12 cilindrų, 6 litrų darbo tūrio variklis, pasiekiantis 395 arklio galių (AG) pajėgumą. Nešarvuotas toks automobilis iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 6,6 sekundės.
Šarvuoto, apie 4 tonas sveriančio modelio duomenys neskelbiami.
Šarvuotu "Mercedes-Benz S 600" V.Uspaskichą vežioja vairuotojas.
"Kartais ir pats sėdu prie vairo, nes jį gana lengva vairuoti", - sakė Seimo narys. Tačiau jis dažniau vairuoja vidutinės klasės "Mercedes-Benz E 320" arba "Jeep Grand Cherokee" visureigį.
Per trejus eksploatacijos metus V.Uspaskichui nekilo jokių problemų dėl techninės "Mercedes-Benz S 600" būklės.
Skirtingai nei daugelis verslininkų, V.Uspaskichas nesižavi dabar Rusijoje madingu G klasės "Mercedes-Benz" visureigiu: "Man jo kampuotos formos nepatinka".