„Niekaip nepavyksta sutarti, kad atlyginimas būtų mažinamas atsižvelgiant į protingumo kriterijus, todėl mes neturime kitos išeities“, - DELFI sakė P. Balčaitis.

„Oficialiai nesame informuoti apie streiką, tačiau žinau apie šiuos planus ir mes tam ruošiamės. Ketvirtadienį buvo planuota surengti visuotinį „Autrolio“ darbuotojų streiką, tačiau, mano žiniomis, tam nebuvo pritarta ir streikuos tik troleibusų vairuotojai“, - teigė Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Pasak profsąjungos vadovo, Kauno savivaldybė privalo piginti bilietus ir taip į troleibusus pritraukti kuo daugiau žmonių.

„Bet dabar Kauno vadovai matomai proteguoja „Kauno autobusus“, - teigė P. Balčaitis.

Penktadienį vairuotojų profsąjunga ir Kauno vadovai žada dar kartą sėsti prie derybų stalo.

„Jei ir penktadienį derybos bus bevaisės – streikai bus dažnesni. Jau nuo pirmadienio pradėsime kur kas dažnesnes akcijas – ne kas dvi savaites kaip dabar, o mažiausiai tris kartus per savaitę. Gali būti, kad streikas tęsis dvi tris dienas iš eilės“, - teigė P. Balčaitis.

DELFI primena, kad nesitarimai tarp troleibusų vairuotojų profsąjungos ir Kauno savivaldybės prasidėjo pastarajai paskelbus apie planus 15 proc. sumažinti vairuotojų atlyginimus.

Iki šiol troleibusų vairuotojai streikavo jau keturis kartus – pirmasis streikas rugpjūčio 17 dieną truko dvi valandas. Vėliau trys streikai vyko po visą darbo dieną.

Beje, žiniasklaidoje pasirodo vis daugiau skelbimų, kuriuose ieškoma troleibusų vairuotojais galinčių dirbti žmonių.

„Mes tai vertiname kaip eilinį šantažo būdą, pačio žemiausio lygio šantažo būdą. Taip tikimasi įbauginti vairuotojus, kad jie neprisidėtų prie streiko akcijos“, - teigė P. Balčaitis.