„Daugeliui būna pasakyta, kad reisas Lietuva-Maskva – 800 Lt, o per kiek laiko tu jį suvažinėsi, yra tavo reikalas. Dalis šių pinigų yra jiems mokama minimalaus atlyginimo dalis, o likusioji dalis yra skaičiuojama kaip dienpinigiai. Dažniausiai už reisą mokama važiuojantiems link Maskvos, o kas važinėja po Europą, tiems mokama už kilometrus“, – DELFI sakė profesinės sąjungos pirmininkas Ramūnas Narbutas.

Jo teigimu, dažniausiai tolimųjų reisų vairuotojai gauna minimalų atlyginimą ir nuo jo skaičiuojamus dienpinigius.

Pašnekovas svarsto, kad gali būti, jog sudaromos kliūtys Rusijos muitinėje gali būti ir savotiškas kerštas Lietuvos vežėjams, nes šie pigiausiai veždavo krovinius Europoje.

„Linavos“ komunikacijos vadovas Gytis Vincevičius DELFI sakė, kad vairuotojams už prastovas turėtų būti sumokėta apie 100-150 Lt už dieną, tai esą yra normali praktika.

„Profsąjungos teiginiai yra nepagrįsti ir vairuotojai gali nesibaiminti, nes už prastovas jiems tikrai bus sumokėta. Dažniausiai vairuotojams mokamas fiksuotas atlyginimas, kuris sudaro maždaug trečdalį viso jo mėnesio uždarbio, likusiąją jo dalį sudaro dienpinigiai“, – aiškino G. Vincevičius.

„Linavos“ duomenimis, šiuo metu didžiausiame Latvijos-Rusijos pasienio punkte Terechovo-Burački yra susikaupusi maždaug 1000 vilkikų eilė, iš kurių keli šimtai yra lietuvių.