"Džiugu, kad Lietuvos naujų automobilių rinka auga jau antri metai. Pastaruoju metu šį augimą sąlygoja gerėjanti šalies ekonominė padėtis, kuri skatina verslo įmonių aktyvumą. Gaila, kad dėl chroniško lėšų trūkumo mažai naujų automobilių perka valstybinės institucijos. Pasyvūs lieka ir privatūs pirkėjai, neretai vietoj naujo kuklaus automobilio pasirenkantys labiau prestižinio modelio, bet naudotą mašiną", pažymi "Auto Tyrimai".

Vasarį Lietuvoje parduoti 424 asmeniniai automobiliai ir 52 komercinės mašinos. Toliau didėja lizingo įtaka rinkai - praėjusį mėnesį lizingu parduoti 37 procentai naujų automobilių, kai tuo tarpu pernai tik 24 procentai.

Daugiausiai parduota "Opel" markės automobilių - 64 vnt., antri liko "Volkswagen" (57), o treti - "Peugeot" (40).

2001 m. antrą mėnesį iš eilės geriausiai perkamu asmeniniu automobiliu tapo "Opel Astra" (40 vnt.), aplenkęs "Daewoo Lanos" (22) ir "Opel Zafira" (19).

Tarp komercinių mašinų daugiausiai parduota "Volkswagen Caddy" (9 vnt.).

Kaip jau įprasta, Lietuvos pardavėjus vėl pralenkė jų kolegos iš Latvijos, pardavę 532 naujus automobilius, ir, dar labiau, iš Estijos - 1 tūkstantį 7 automobilius.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją