Tai antras rezultatas, nusileidęs tik “Lada” automobiliams, kurių šalies vartotojai įsigijo 618. Daug ankstesnės kartos “Opel Corsa” automobilių buvo įsigijęs “Lietuvos telekomas”, šis modelis buvo populiarus tarp vadybininkų.

Kuo gali patraukti naujoji “Corsa”?

Išore ji pakito nedaug, gal tik galiniai žibintai primena “Ford Focus” bei “Fiat Punto”.

Gamintojai deklaruoja 12 metų garantiją nuo kiauryminio prarūdijimo (bent jau prieš gerą dešimtmetį gaminti “Opel” modeliai korozijai buvo menkai atsparūs), ilgus automobilio techninio aptarnavimo intervalus ir daugelį techninių naujovių, kuriomis pasižymi naujas modelis.

Bene ryškiausia naujiena – “Easy Tronic” pavarų dėžė. Tai savotiškas “automato” ir mechaninės dėžės hibridas, kurio privalumus galima įvertinti tik sėdus prie vairo. Erdvus salonas, kokybiškos apdailos medžiagos ir nemažas variklių pasirinkimas.

Tiesa, mažas automobilis superekonomiškumu nepasižymi. Pavyzdžiui, “Opel Astra Eco” užmiesčio kelyje naudoja 3,5 litro dyzelinio kuro, mažesnė “Corsa” pasižymi didesniu “apetitu”. Beje, analogišką 1,7 l TDI variklį turinti “Corsa” yra maždaug 1500 litų pigesnė už “Astra” modelį. Skirtumas nedidelis. Pigiausia “Corsa” kainuoja apie 30 000 litų, daugiau privalumų ir galingesnį variklį turintis modelis pabrangsta keliais tūkstančiais litų.

“Opel Corsa” turės rimtų konkurentų. Kaina, dizainu ir techniniais duomenimis šiam modeliui reikės varžytis su “Škoda Fabia” (Lietuvos “Metų automobilis”), “Toyota Yaris” (Europos “Metų automobilis”), mielai lietuvių perkamais “Peugeot 206”, “Renault Clio”, Europoje didelėmis prekybos apimtimis gamintojais džiuginančiu “Fiat Punto” ir kitais vis labiau populiarėjančiais nedideliais automobiliais.