Pasak pranešimo spaudai, 9 iš minėtų projektų skirti IXB tarptautinio transporto koridoriaus jungčiai su Klaipėdos uostu gerinti – Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtrai. Iki 2015 metų AB „Lietuvos geležinkeliai“ įgyvendins Klaipėdos, Rimkų ir Draugystės geležinkelio stočių bei jų kelynų, taip pat Pauosčio kelyno rekonstrukcijos ir plėtros projektus. Bendra šių projektų vertė – 456,3 mln. litų, jiems skiriama 326 mln. litų ES parama.

Geras techninis Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros lygis padės užtikrinti saugų ir nepertraukiamą krovinių vežimą į Klaipėdos uostą ir iš jo. Tai taip pat svarbu siekiant integruotis į ES transporto tinklus, įgyvendinti techninės sąveikos reikalavimus bei užtikrinti aukštą transporto paslaugų kokybę.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija įgyvendins 4 projektus, skirtus privažiavimo keliams į multimodalinius krovinių terminalus pietinėje uosto dalyje sutvarkyti. Dabartinė kelių būklė nėra pritaikyta intensyviam sunkiojo transporto eismui, todėl ardoma kelio danga, susidaro transporto spūstys, didėja avarijų tikimybė, oro tarša ir triukšmas.

Sutvarkius privažiavimo kelius, pagerės jų pralaidumas ir saugumas, bus skatinama transporto rūšių sąveika, pagerės laivybos linijų jungtis su europine magistrale Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Įgyvendinant šiuos projektus, iš viso bus rekonstruota 4,5 km privažiuojamųjų kelių bei automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą. Šie darbai kainuos apie 94 mln. litų, jiems bus skirta 56,5 mln. litų ES parama.

Vienas iš didžiausių numatytų projektų – keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūros Klaipėdos uoste įrengimas. Įgyvendinant 172,6 mln. litų vertės projektą, bus įrengta beveik kilometras krantinių. Šiems darbams suteikiama 91,3 mln. litų ES parama. Šiuolaikiškas keleivių ir krovinių terminalas su išplėtota infrastruktūra leis aptarnauti daugiau laivų, transporto priemonių, keleivių. Bus sukurtos geresnės sąlygos verslui, pagerės keleivių aptarnavimas.

Susisiekimo ministerija teigia, kad įgyvendinant šiuos projektus, Klaipėdos valstybinis jūrų uostas bus modernizuojamas kaip neatskiriama IXB tarptautinio transporto koridoriaus sudedamoji dalis. Minėti projektai yra įtraukti į valstybės projektų sąrašą, atitinkantį 2007–2013 metų laikotarpio Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę „Krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūros plėtra Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją