Miesto meras Andrius Kupčinskas, aiškindamas būtinybę didinti transporto bilietų kainas, teisinosi, jog šitokio nepopuliaraus sprendimo prireikė dėl to, kad transporto ūkyje susidarė labai sudėtinga situacija.

"Kauno autobusų vairuotojai gavo atlyginimą už vasario mėnesį. Todėl "Sėkmės koalicija" turi pasirinkimą tarp blogo ir labai blogo sprendimo. "Sėkmės koalicija" pasirinko blogą sprendimą", - sakė meras.

Šios koalicijos narė Liberalų sąjūdžio atstovė Jūratė Matekonienė siūlė gerai paskaičiuoti, kas yra dabar daroma ir ar tai tikslinga, kadangi šitame sektoriuje nėra jokios konkurencijos, keleivių srautų gali nebelikti tokių, kokie dabar yra. Nuo praėjusių metų gruodžio Kauno autobusuose ir troleibusuose sumažėjo keleivių 8 procentais.

Tačiau Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras tikina, kad tai įvyko ne dėl bilietų kainų padidinimo, bet dėl ekonomikos blogėjimo. "Sunku prognozuoti, kaip vystysis krizė, kiek bus darbo vietų ir kiek reikės transporto", - sakė jis.

Miesto tarybos nario Kęstučio Mikėno nuomone, reikėjo pirmiausia pasižiūrėti, ar ne per didelės transporto įmonių administracijos vadovų ir kitų darbuotojų algos, prilyginti jas reikėtų ne tik prie veiklos rezultatų, bet ir prie atlyginimo, kurį gauna vairuotojai.

Labai protestavo prieš bilietų kainų didinimą Darbo partijos atstovai, pavadinę tai kone "konservatorių išdavyste apgaunant jais pasitikėjusius rinkėjus". Šios partijos nario Prano Paškevičiaus nuomone, meras galėtų jau dabar save prilyginti "Somalio piratams, kurie apiplėšinėja žmones."