Pasak ministerijos pranešimo spaudai, bene daugiausiai įtakos šiems rezultatams turėjo kelininkų diegtos inžinerinės priemonės: buvo apšviečiami pavojingi kelio ruožai, įrengiamos saugumo salelės sankryžose, greičio mažinimo kalneliai, statomos specialios tvorelės, draudžiančios kirsti kelią neleistinose vietose, įrengti apsauginiai metaliniai atitvarai ir tinklo tvoros, statomi padidinto atspindimumo pėsčiųjų perėjas žymintys kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja", "Vaikai".

Pavojingose vietose statyti ir kelio ženklai "juodosios dėmės", taip pat platintos kelio juostos, įrengtos signalinės "katės akys", informaciniai skydai apie eismo įvykius.

Valstybinės reikšmės magistralinių, krašto ir rajoninių kelių tinkle, kurį sudaro 21 325 kilometrai, 2007 metais buvo užfiksuotos 247 "juodosios dėmės".

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją