Kaip DELFI sakė bylą nagrinėjanti Vilniaus apygardos teismo teisėja Rita Kisielienė, bylos nagrinėjimą stabdo tai, kad Lietuvoje iki šiol nebuvo nė vieno bankroto administratoriaus, kuris būtų apsidraudęs šios rūšies draudimu, todėl iškėlus bankroto bylą nė vieno nebūtų galima skirti jos administratoriumi. Bendrovė tvirtina, kad tokia situacija tik didina jos skolas.

„Tokia priežastis ir buvo, mes, teisėjai, svarstėme, ką daryti ir laikėmės nuomonės, kad turime laukti draudimo poliso. Šiandien situacija yra pasikeitusi, nes gavau draudimo polisą iš vieno bankroto administratoriaus, tiesa, jo kol kas nepatikrinau“, – sakė teisėja. R. Kisielienė nesiėmė prognozuoti, kada galėtų būti sprendimas dėl „flyLAL“ bankroto bylos iškėlimo.

Veiklą sausio 17 d. sustabdžiusi „flyLAL“ prašymą iškelti bankroto bylą teismui pateikė prieš daugiau nei penkias savaites – sausio 23 d.

Susisiekimo viceministras Artūras Štaras DELFI taip pat tvirtino, kad, jo žiniomis, būtent dėl neapsidraudusių bankroto administratorių pristabdytas ir „flyLAL“ bankroto bylos iškėlimas.

„Yra vienas precedentas, kai aukštesnės instancijos teismas panaikino žemesnės instancijos teismo sprendimą iškelti bankroto bylą dėl to, kad paskirtas bankroto administratorius nebuvo apsidraudęs“, – sakė jis.

Lietuvos draudimo priežiūros komisijos pirmininkas Mindaugas Šalčius DELFI tvirtino, kad kol kas nė viena Lietuvoje registruota draudimo bendrovė nėra gavusi licencijos verstis šia draudimo veikla, tačiau esą šias paslaugas gali teikti užsienio šalių bendrovių filialai, kurių pagrindinės įmonės užsienyje yra gavusios šią licenciją.

Nuolat auga bendrovės skolos

„flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris DELFI sakė, kad vis neiškeliama bankroto byla kasdien didina bendrovės skolas.

„Kol sprendimas dėl bankroto bylos iškėlimo nėra priimtas, kasdien didėja oro bendrovės įsiskolinimai - nors darbuotojams paskelbtos prastovos ir jie gali neateiti į darbą, jiems mokamas minimalus atlyginimas, už kiekvieną pradelstą dieną, kai neapmokamos sąskaitos, skaičiuojami delspiningiai ir pan. Be to, šis delsimas nenaudingas, nes palieka neaiškumo ir mums, ir mūsų keleiviams, ir visiems kreditoriams“, – DELFI apie situaciją sakė jis.

„flyLAL“ turi apie 100 mln. Lt skolų.

„flyLAL“ priklauso bendrovėms „ŽIA valda“, „Sanitex“ ir „Indeco“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją