Naujojo prancūzų automobilio ilgis siekia 4,37, plotis – 1,84, o aukštis – 1,64 m. Nenulenkus galinių sėdynių bagažinės tūris yra 512, o jas nulenkus padidėja iki 1604 l.

Bus kur susidėti daiktus ir salone. Centrinėje konsolėje, kuri tęsiasi iki galinių sėdynių, yra įtaisyta didelė daiktadėžė, į kurią tilps iki 13,5 l tūrio daiktų. O viso salone esančių daiktadėžių tūris siekia beveik 50 l.

Po automobilio variklio dangčiu bus montuojamas vienas iš šešių variklių: trijų benzininių (1,6 l/120 AG/160 Nm, 1,6 l/150 AG/240 Nm ir 1,6 l/156 AG/240 Nm) bei trijų dyzelinių (1,6 l/110 AG/240 Nm, 2,0 l/150 AG/340 Nm ir 2,0 l/163 AG/340 Nm). Priklausomai nuo motoro automobilis bus komplektuojamas su 5 arba 6 pavarų mechanine bei 6 laipsnių automatine transmisija.

Dar viena „Peugeot 3008“ naujovė yra „Grip Control“ sistema. Ja naudodamasis vairuotojas gali pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: standartinį (Standard), sniego (Snow), bekelės (Off Road), smėlio (Sand) ar ESP sistemos išjungimą (ESP off).

Priklausomai nuo komplektacijos „Peugeot 3008“ turės ant priekinio stiklo informaciją atvaizduojančią sistemą (Head up Display), atstumo palaikymo iki priekyje važiuojančio automobilio sistemą („Distance Alert) ar elektronikos valdomą automatinį rankinį stabdį.

Taip pat bus galima užsisakyti ir sistemą, kuri stovint įkalnėje ir atleidus stabdžio pedalą, neleidžia automobiliui pajudėti maždaug 2 sekundes (hill assist). Erdvės mėgėjams yra numatytas ir 1,60 kvadratinių metrų panoraminis stoglangis.

Prancūzai taip pat teigia, kad „Peugeot 3008“ taps pirmuoju serijiniu „PSA Peugeot Citroen“ koncerno hibridiniu automobiliu. Anot jų, tai įvyks jau 2011 metais. Tuomet rinkoje debiutuos dyzelinio ir elektros variklių hibridas. Kiek vėliau gamintojai žada ir vien elektros energija varomą „Peugeot 3008“ automobilį.