Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmavo „Volkswagen“ markė (206 vnt.), antroje vietoje liko „Opel“ (164 vnt.), o trečiąją užėmė „Subaru“ (126 vnt.). Tarp prestižinių markių ir vėl užtikrintai pirmavo „Audi“ (30 vnt.).
Gruodį populiariausi asmeninės paskirties modeliai Lietuvoje buvo „Subaru Forester“ (88 vnt.), o taip pat „Opel Astra“ ir „Škoda Octavia“ (po 59 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) gana netik÷tai pirmavo „Opel Corsa“ (51 vnt.).
Praeitais metais Lietuvoje iš viso įregistruoti 25 tūkst. 192 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 2 proc. mažiau nei 2007 m. (25 tūkst. 712). Taigi, spartų rinkos augimą 2008 m. I pusmetį pakeitęs dar spartesnis smukimas II pusmetį davė bendrą neigiamą rezultatą.
Analizė rodo, kad 2009 m., priklausomai nuo aplinkybių, reikėtų laukti 30 proc. -40 proc. rinkos nuosmukio.