Kol kas sunku vertinti šį rezultatą, kadangi pasikeitė prekybos sezoniškumas. 2001 m. ir anksčiau gruodį kildavo prekybos bumas, kadangi naujų automobilių verte buvo galima sumažinti metinį įmonės pelną. Todėl kitų metų sausis būdavo prastas mėnuo.

Dabar kaip tik parankiau pirkti ne gruodį, o sekančių metų sausį, kadangi automobilių amžių lemia ne gamybos, o pirmos registracijos data. Todėl vos viena savaitė gali lemti, kad automobilis bus vieneriais metais naujesnis.

Imant pagal paskirtį, 2003 m. sausį Lietuvoje parduoti 526 asmeniniai automobiliai ir 92 komercinės mašinos.

Populiariausi sausį buvo „Peugeot” automobliai - jų parduota 80, antri –„Renault” (68), o treti – „Opel” (57).

Sausio mėn. tarp asmeninių automobilių pirmavo „Peugeot 307” – 35 vnt., antroje vietoje – „Opel Astra” (28), o trečioje – „Mazda 6” (22). Tarp komercinių mašinų dominavo „Renault Master” (25).

Naujų sunkvežimių rinka lyginant su pernai išaugo net 63%: iš viso buvo parduoti 62 sunkieji automobiliai. Sausį tarp sunkvežimių markių pirmavo „Scania” (15 vnt.), „Volvo” (13) ir „Mercedes-Benz” (12). Lyginant su Latvija (54) ir Estija (47), prekyba sunkiuoju transportu Lietuvoje vyko aktyviausiai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją