LTL rinkimuose įmonės, jų vadovai ir technologijos buvo vertinami kategorijose „Lietuvos metų vilkikas 2009“, „Lietuvos metų pažangiausia technologija 2009“, „Lietuvos metų krovininis automobilis 2009“, „Lietuvos metų vežėjas 2008“, „Lietuvos metų ekspeditorius 2008“, „Lietuvos metų logistikos operatorius 2008“ ir „Metų vadovas 2008“. Už „Lietuvos metų publikos vilkiką 2009“ buvo balsuojama internetu nuo balandžio iki spalio mėn.

Komisija, sudaryta iš asociacijų „Linava“, „Lineka“ ir „Lietuvos logistikos asociacija“ vadovų, vertino įmonių ir vadovų veiklos efektyvumą, vykdomų projektų unikalumą bei atrinko kiekvienoje nominacijoje po 3 pretendentus.

„Lietuvos metų vežėju 2008“ buvo pripažinta Kauno transporto bendrovė „Hoptransa“ už Kinijos ir kitų Azijos šalių krovinių gabenimo per Kauną į Vakarų Europą efektyvios sistemos įgyvendinimą. Su šia bendrove kategorijoje rungėsi automobilių gabenimu užsiimanti įmonė „Daivera“ bei Šiaulių bendrovė „Luckaus transportas“.

„Metų vadovas 2008“ apdovanojimas už efektyvius verslo sprendimus atiteko UAB „Autoverslas“ vadovui Valdemarui Zakarauskui, su juo varžėsi „G. Naviko įmonės“ vadovas Gintautas Navikas ir UAB „Transimeksa“ vadovas Darius Vyšniauskas.

Komisijos nuomone, „Lietuvos metų ekspeditoriumi 2008“ tapo UAB „Arijus“ už sėkmingai įvykdytą rekordinio svorio ir apimčių krovinio ekspedijavimo projektą į bendrovę „Mažeikių nafta“. Šioje nominacijoje taip pat buvo atrinkti UAB „Rhenus Svoris“ ir UAB „DHL Lietuva“.

„Metų logistikos operatoriumi 2008“ buvo pripažinta „Ad Rem Group“ – už novatoriškas logistikos paslaugas: sėkmingą trečiosios šalies logistikos 3PL lietuviško darbo modelio sukūrimą. Šioje kategorijoje taip pat rungėsi dar dvi itin stambios šio sektoriaus įmonės UAB „Girteka“ ir UAB „Vingės logistikos grupė“.

Ekspertų komisija, sudaryta iš didžiųjų šalies transporto įmonių specialistų ir transporto žurnalistų, nuo balandžio testavo ir vertino 7 vilkikus, pretenduojančius į vieną svarbiausiųjų „Lietuvos transporto lyderių“ nominacijų – „Lietuvos metų vilkikas 2009“.

Didžiausias komisijos, kaip ir publikos, simpatijas pelnė iš „Volvo“ gamyklos išriedėjęs modernus vilkikas „Volvo FH“. Specialistams teko nemažai paplušėti, kad apsispręstų, kuris naujausias ir moderniausias didžiojo sunkvežimių gamintojų septyneto – MAN, „Scania“, „Volvo“, „Renault“, „Iveco“, „Mercedes Benz“ ar DAF – vilkikas yra geriausias. Transporto ekspertai turėjo unikalią galimybę išbandyti visus pretendentus vienoje vietoje – Kėdainių oro uoste.

Dėmesys rinkimuose buvo skirtas pažangių ir aplinką tausojančių technologijų populiarinimui. Bendrovės „Lietuva Statoil“ (LS) įsteigtą nominaciją „Lietuvos metų pažangi technologija 2009“ pelnė koncerno „Scania“ sukurta atidirbusių dujų recirkuliacijos sistema EGR su dviejų pakopų šaldymo ciklu.

Technologiją „Scania“ pristatė pirmoji rinkoje praėjusių metų pabaigoje, o jau šiemet buvo pradėti pardavinėti vilkikai „Scania R“ su šiais varikliais. Pasak LS generalinio direktoriaus Mortono Christenseno, aplinkos apsauga ir inovatyvių technologijų diegimas komercinio transporto sektoriuje turėtų būti vienas iš prioritetinių transporto įmonių uždavinių.

Distribucijos ir vietinio krovinių gabenimo technikos specialistų komisija įvardino „Lietuvos metų krovininį automobilį 2009“. Juo tapo „Citroen Berlingo“, rungęsis bene lygiavertėje kovoje su „Peugeot Partner“, „Renault Kangoo“, „Škoda Praktik“, taip pat „Dacia Logan VAN“. Buvo vertinama automobilių eksploatacija, vairavimo ypatumai ir pritaikymas krovinių paskirstymo verslui.