Tyrimas apima 1995-1998 metų "Ford Windstar" laidas, tada buvo pagaminta 926 tūkst. automobilių, antradienį pranešė Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NKESA).

NKESA ir bendrovė "Ford" gavo 199 skundus dėl staiga lūžusių priekinio amortizatoriaus spyruoklių. Pasitaikė 42 atvejai, kai sulūžusi spyruoklė pradūrė gretimą padangą. Kartais tai įvykdavo mašinai važiuojant dideliu greičiu. "Ford" taip pat atliko 298 garantinius spyruoklių remontus, 88 -is kartus buvo pradurtos padangos.

Apie avarijas, žmonių sužeidimus ar žūtis dėl šio gedimo pranešimų negauta, skelbiama agentūros pranešime. Tačiau įspėjama, kad dėl šio gedimo vairuotojai gali nesuvaldyti automobilio.

Pranešime pažymima, kad visi 25 agentūros gauti skundai buvo atsiųsti iš valstijų, kur apledėjusiuose keliuose dažnai barstoma druska.

Bendrovė "Ford" agentūrai teigė, kad lūžus spyruoklėms, nekyla pavojų, nes šis defektas netrukdo vairuoti ir stabdyti.

NKESA taip pat suaktyvino tyrimą dėl 826 616 "Volkswagen Jetta" ir "Passat" modelių automobilių. Gauta pranešimų, kad sprogstant dešiniajai galinei padangai, gali būti pradurtas degalų bakas. Dėl tokių gedimų gautas 31 skundas, tačiau pranešimų apie avarijas, žmonių sužeidimus ar žūtis nebuvo.

Bet kuris NKESA tyrimas pradedamas preliminariu įvertinimu, kurio metu keičiamasi dokumentacija ir informacija su gamintojais. Po to gali būti pradėtas išsamesnis tyrimas, kurio metu specialistai ieško mašinų dalių defektų. Galų gale automobiliai gali būti grąžinti gamintojams, tačiau tokia tyrimų baigtis yra gana reta.