Už draudimo paslaugas galima atsiskaityti naudojantis elektroninės bankininkystės sistema arba kreditine kortele. Po apmokėjimo klientas į savo elektroninio pašto dėžutę gauna draudimo polisą, atmintinę bei kelionių draudimo taisykles. „Plėtodami elektronines kelionių paslaugas stengiamės, kad skrydžio bilietus perkančiam keleiviui būtų patogu visus kelionės reikalus tvarkyti vienoje vietoje. Be to, naudotis elektroniniu draudimu turėtų paskatinti ir ekonominis aspektas – mūsų siūlomų draudimų įkainiai yra iki 15% mažesni nei įprastos rinkos kainosi“, – sakė „flyLAL“ Rinkodaros ir produktų vystymo departamento direktorius Algis Akstinas.

Anot jo, draudimo paslaugos pasiūlymas yra pritaikytas „flyLAL“ verslo klientams.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją