Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Pumputis DELFI sakė, kad nors mokymuisi skiriamų valandų skaičius neilgės, bet paskaitoms apie saugų eismą turėtų būti skiriama kone dukart daugiau laiko.
„Keisis mokymo turinys, daugiau dėmesio bus skiriama ne automobilių konstrukciniams elementams nagrinėti, o aiškinti apie pavojingas situacijas tiek sankryžose, tiek keliuose. Pavyzdžiui, bus aiškinama, kaip taisyklingai pervažiuoti žiedą", – planus aiškino jis.
V. Pumpučio teigimu, šios programos įsigaliojimui numatytas pereinamasis laikotarpis, tačiau daugelis mokyklų esą jau rengiasi pakeitimams.
Tuo tarpu Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos prezidentas Kęstutis Vaicekiūtis DELFI sakė, kad naujame dokumente planuojama numatyti aukštesnius reikalavimus pačioms mokykloms, bet ne keisti mokymo programą.
„Kalbėti apie saugų eismą pradėjome jau prieš kelerius metus (...). Medžiagos ir metodikos tikrai nesikeis", – tvirtino jis.
Anot pašnekovo, siekiama, kad mokomuosiuose automobiliuose būtų įdiegta elektroninė apskaita, tada paprasčiau būtų galima kontroliuoti kiek ir su kokiu mokiniu buvo nuvažiuota. Taip pat esą keisis reikalavimai vairavimo instruktoriams – vietoj dabar reikalaujamo aukštojo išsilavinimo bus siūloma jiems baigti specialius kvalifikacinius kursus.
Praktiniam mokymuisi vairuoti ir toliau numatyta skirti ne mažiau 20 val., o teorijos mokymui – 60 val.