Vos pravėrus naujosios „Insignia“ duris, vairuotoją ir priekyje sėdintį keleivį pasitinka lenktų, apvalių formų salonas. Gamintojai teigia, kad tokiu būdu siekė sukurti paukščio „sparnus“ primenantį automobilio interjerą. Reikia pastebėti, kad tai jiems puikiai pavyko.

Nuo prietaisų skydelio link durų ir centrinės konsolės einantys išlinkimai akivaizdžiai primena paukščio sparnus. Šį jų sumanymą paryškina ir paukščio sparnų mostus atkartojančios durų rankenos bei aliuminio juostele dekoruotas vairas.

Salonui, ypač tamsiu paros metu, jaukumo suteikia ir švelniai raudonas apšveitimas, kurį pagyvina balta spalva šviečiantys prietaisų skydelio rodmenys. Gamintojai taip pat pabrėžia, kad salonas bus gaminamas tik iš aukščiausios kokybės medžiagų.

Anksčiau buvo skelbta, kad naująją „Insignia“ pirkėjai galės rinktis su priekinių arba visų keturių ratų pavara. Su pastarąja pavara kaip standartinė įranga bus montuojama ir adaptyvi pakaba, kurią „Opel“ vadina „FlexRide“. Už papildomą mokestį adaptyvią pakabą bus galima užsisakyti ir į automobilį su priekinių ratų pavara.

Po variklio dangčiu gamintojai yra numatę montuoti vieną iš septynių variklių, kurie bus komplektuojami su 6 pavarų mechanine arba 6 laipsnių automatine greičių dėže. Benzininių motorų gamą sudarys keturi varikliai: nuo 4 cilindrų/115 AG iki 6 cilindrų/260 AG.

Dyzelininių variklių bus trys, o jų galia sieks nuo 110 iki 160 AG. Beje, visi septyni varikliai atitiks „Euro 5“ aplinkosaugos reikalavimus. Primename, kad automobilis Europos prekybininkų sales turėtų pasiekti jau šių metų lapkritį.