Tiltu į Nemuno salą bus gabenamos statybinės medžiagos Kauno pramogų ir sporto arenos statybai. Tiltas reikalingas ir salos reljefo lyginimo bei infrastruktūros joje sukūrimo darbus čia jau pradėjusiems specialistams.

Šį tiltą miestas pasistatė, primena ELTA, skolintomis lėšomis - objektas kainavo apie 8 mln. litų.

Ligi šiol Nemuno salą su centrine Kauno miesto dalimi jungė du pėsčiųjų tiltai. Transportas salą pasiekdavo per sankasą, prieš keliasdešimt metų supiltą ties Karmelitų bažnyčia. Pastačius pagrindinį Nemuno salos statinį - sporto areną - šį kelią ketinama išardyti, vėl atveriant upės tekėjimą šiandien nemalonius stovinčio vandens kvapus miestui skleidžiančiame kanale ties sala.

Aleksoto kairysis prietiltis dar nebaigtas statyti sukėlė savivaldybei visokių keblumų. Dėl prietilčio keliukų, kuriuos nutiesti planuota iki praėjusių metų pabaigos, buvo kilę visokių nesutarimų tarp projektuotojų, darbų vykdytojų ir savivaldybės.

Miesto meras Andrius Kupčinskas, kilus vairuotojų nepasitenkinimui dėl eismo chaoso pradėjus eksploatuoti transporto mazgą prie šio tilto, pareikalavo vėl atstatyti posūkį į kairę, važiuojantiems Aleksoto link. Be to, prietiltį tvarkiusi "Kamestos" bendrovė, kelerius metus tiesianti ir Marvelės gatvę šalia Nemuno, padavė savivaldybę į teismą dėl nuolat vėluojančio atsiskaitymo už atliktus darbus.

"Kamesta" yra laimėjusi Kauno miesto savivaldybės skelbtą koncesijos konkursą, ir prietilčio mazgą, kurį pati pastatė, eksploatuos 25 metus. Pamėginusi su šia bendrove derėtis dėl koncesijos sutarties nutraukimo, savivaldybė nieko nepešė.

Prokurorai vis dar aiškinasi, dėl kieno kaltės Kauno savivaldybė prarado keletą milijonų litų Europos Sąjungos fondų lėšų, kurių galėjo gauti Marvelės gatvės tiesimo darbams finansuoti.

Kairiojo prietilčio mazgas, deja, kol kas yra tik dalis sistemos, kuri diegiama Aleksote ir Marvelėje. Pagrindinis kelias į Aleksotą, o iš jo - Garliavos link bei toliau - Alytaus ir Marijampolės kryptimis, kaip planuota, iš Kauno centro turėtų vesti per sąlyginai naują, net keturiolika metų tiestą M.K. Čiurlionio tiltą netoli Geležinkelio stoties.

Tačiau estakada, kuri tiltą sujungia su Europos prospektu, siekiančiu Aleksoto rajoną, nebaigta statyti. Kol kas nebaigtas ir transporto mazgas dešinėje nuo Aleksoto tilto - Marvelėje. Jis sudarys saugesnes eismo sąlygas vairuotojams, išsukantiems iš "Via Baltica" magistralės.

Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyriaus vadovų teigimu, visa minėta transporto sistema turėtų pradėti veikti metų gale.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją