A.Burkšas tikino, kad šį siūlymą teikė ir Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos (VSTT) direktorei Rūtai Baškytei, bet ji esą nepasakė "nei taip, nei ne".

Tačiau vasario mėnesį aplinkos ministras A.Paulauskas pasirašė įsakymą, kuriuo „požeminių ir daugiaaukščių automobilių stovėjimo saugyklų statymas Kuršių nerijos nacionaliniame parke yra draudžiamas". „Savivaldybės niekas net neinformavo. O ir pats įsakymo tekstas "Valstybės žiniose" buvo paskelbtas tik balandžio mėnesį", - stebėjosi A.Burkšas.

Šį įsakymą rengusi VSTT direktorė R.Baškytė paaiškino, kad statant požemines automobilių saugyklas būtų pažeista kopagūbrio struktūra. „Kaip supratau iš savivaldybės pasiūlymų, ji norėjo tų daugiaaukščių aikštelių pristatyti daugiau, - LŽ dėstė R.Baškytė. - Tačiau automobilių saugojimo problemą galima išspręsti kitu būdu - juk yra dar viena aikštelė šiaurinėje Nidos dalyje. Nesvarbu, kad ji turi savininkus. Privatininkai juk žinojo, ką nuomojasi. Jei nepatinka, gali ją pernuomoti. Juk žemė Kuršių nerijoje - valstybinė."

Vos 3500 gyventojų turinčios Neringos keturiose gyvenvietėse oficialiai gali apsistoti apie 6000 poilsiautojų, bet čia jų kasmet atvažiuoja gerokai daugiau. Per pastarąjį ilgojo savaitgalio sekmadienį „Smiltynės perkėlos" keltai į Neringą perkėlė 2467 automobilius ir 16 780 pėsčiųjų.

R.Baškytės manymu, esant tokiai situacijai reikėtų griežčiau riboti į Neringą važiuojančių poilsiautojų srautą: „Koks tikslas važiuoti į užmiestį, juolab į Kuršių neriją, jei vis tiek atsiduri Vilniuje, kuris ir taip dūsta nuo automobilių?"