Taip padaryta ketinama K. Donelaičio, Kęstučio gatvėse ir Karaliaus Mindaugo prospekte. Pastarajame mašinų stovėjimas dar buvo neapmokestintas, kitose centro gatvėse valandą automobilį palikusiam savininkui tenka mokėti 2-3 litus.

Puoselėtos idėjos skirti viešajam transportui atskirą eismo juostą Vytauto prospekte teko atsisakyti dėl per didelio jo apkrovimo. Dabar transporto eismo mieste organizatorių žvilgsniai nukrypo į Kęstučio ir K. Donelaičio gatves. Žadama panaikinti jose apmokamą automobilių stovėjimą ir atlaisvinti prie šaligatvio esančią eismo juostą autobusams bei troleibusams.

Eismo priežiūros tarnybos vyriausiasis specialistas Linas Gudonis teigia, jog tam tikrų keblumų vairuotojams kyla dėl to, kad kiti pirmojoje kelio juostoje laiko savo mašinas. Sudėtingiau manevruoti, daugiau pavojų kyla eismo saugumui. Specialisto teigimu, kauniečiai vairuotojai turi pratintis prie maršrutiniam transportui skirtų eismo juostų, kokių Vilnius turi jau ne vienus metus.

"Visuomeninio transporto keleiviai dėl būsimos pertvarkos tikrai nepajus didelių pokyčių. Netgi priešingai, autobusų ir troleibusų vairuotojai mažiau laiko gaiš dėl įvairių kliūčių maršrute ir nebus priversti "vytis grafiką". Vadinasi, keleivius veš saugiau", - užtikrina Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Planuojama mažinti automobilių stovėjimo vietas ir siauresnėje Karaliaus Mindaugo prospekto atkarpoje nuo Birštono iki Aleksoto tilto.Ten, pasak valdininkų, gyventojai jas įsirengė negavę leidimų.

Pareigūnai tikina, jog Karaliaus Mindaugo prospekte, kur laikinai įsitaiso turistus į Kauną atvežę autobusai, planuojamas stovėjimo vietų skaičiaus tam tikrose atkarpose mažinimas susijęs tik su siekiais užtikrinti eismo saugumą.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją