Dėl žemėjančio stogo naujoji „Insignia“ primena kupė automobilius, nors, iš tiesų, tai - keturduris, penkiavietis sedanas, kurio ilgis siekia 4,83 m. Tai net 22 cm daugiau už šiuo metu gaminamą „Vectra“.

Salone, kurio nuotraukų gamintojai kol kas nepateikia, bus naudojamos tik kokybiškos apdailos medžiagos. Vokiečiai taip pat teigia, kad sukūrė labai patogias, komfortiškas ir saugias sėdynes. Beje, prietaisų skydelis bus apšviečiamas raudona šviesa.

Pirkėjai naująją „Insignia“ galės rinktis su priekinių arba visų keturių ratų pavara. Su pastarąją pavara kaip standartinė įranga bus montuojama ir adaptyvi pakaba, kurią „Opel“ vadina „FlexRide“. Už papildomą mokestį adaptyvią pakabą bus galima užsisakyti ir į automobilį su priekinių ratų pavara.

Po variklio dangčiu gamintojai yra numatę montuoti vieną iš septynių variklių, kurie bus komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Benzininių motorų gamą sudarys keturi varikliai: nuo 4 cilindrų/115 AG iki 6 cilindrų/260 AG. Dyzelinių variklių bus trys, o jų galia sieks nuo 110 iki 160 AG. Beje, visi septyni varikliai atitiks „Euro 5“ aplinkosaugos reikalavimus.

Pasaulinė „Opel Insignia“ premjera įvyks liepos 22 dieną Londono automobilių parodoje. O jau po trijų mėnesių, lapkritį, naujasis „Opel“ modelis pasieks ir Europos prekybininkų sales. Tikėtina, kad panašiu metu automobilis atvyks ir mūsų šalies „Opel“ pardavėjų salonus. Kokia gali būti „Insignia“ kaina kol kas nepranešama.