Pirmiausiai žadama užlyginti Šilutės plento duobes. Vėliau kelininkai imsis kitų gatvių.

Bendrovės „Klaipėdos keliai“ generalinis direktorius Juozas Rukšėnas tvirtino, kad paprastai karštuoju asfaltu gatvės pradedamos lopyti mėnesiu vėliau.

Pastaruosius trejus metus asfaltbetonio gamykla Klaipėdoje pradėdavo veikti apie balandžio 10-ąją, nes įrengimus galima įjungti tik kai vidutinė paros temperatūra pasiekia penkis laipsnius šilumos.

Jau šį mėnesį kelininkai aktyviau pradės dirbti ne tik Klaipėdoje, bet ir jos prieigose. Suintensyvės Rimkų kelio rekonstrukcijos, kurią, finansuoja miesto savivaldybė ir Lietuvos automobilių kelių direkcija, darbai.

Dėl remonto klaipėdiečiai pro Rimkų gyvenvietę nuo balandžio turės laikinai įprasti važiuoti kitaip.

Iš Klaipėdos bus leidžiama išvažiuoti per Rimkų pervažą, bet grįžti teks aplinkkeliu – pro Jakų žiedą.

Įprastiniu maršrutu pirmyn ir atgal bus leidžiama važiuoti tik Rimkų gyventojams ir pro gyvenvietę kursuojančiam visuomeniniam transportui.

Kelią rekonstruojančios bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ technikos direktorius Vytautas Babarskis negalėjo pasakyti, kada tiksliai keisis eismo tvarka – nuo balandžio 1-osios, ar nuo 26 dienos. Esą viskas priklausys nuo darbų eigos. Rimkų kelio rekonstrukcija jau pradėta. Dar vasarį buvo iškirsti abipus kelio augę medžiai ir krūmai.

V.Babarskis mano, kad Rimkų kelio rekonstrukcija užtruks iki lapkričio.

Per tą laiką žadama ne tik pakloti naują geresnę kelio dangą, bet ir paplatinti važiuojamąją dalį nuo 6,5 iki 8 metrų iki Lanko gatvės, o ruožą tarp Lanko gatvės ir sankryžos su Šernų keliu – iki 7 metrų.

Po rekonstrukcijos Rimkų gatvė turėtų būti geriau apšviesta, prie kelio nutiesti patogesni pėsčiųjų ir dviračių takai.