Nuo š. m. vasario 19 d. visus „Bilietai LT“ įsipareigojimus klientams, įsigijusiems lėktuvų bilietus jos elektroninėje parduotuvėje, perims „Kaleva Travel“.

„Nusprendėme išgryninti savo veiklą ir tuo būdu padidinti investicijas į ją, – sako Vitalijus Kuodis, „Bilietai LT“ vadovas. – Šiais metais planuojame rinkai pateikti net kelias elektroninės erdvės naujoves, todėl investicijos augs.“

Anot įmonės vadovo, sparčiai augant elektroninių bilietų pardavimų apimtims, didėja ir reikalavimai paslaugų kokybei bei sistemos patikimumui, nuolat kyla poreikis tobulinti bilietų įsigijimo procesą, išnaudoti kiek įmanoma daugiau galimybių, atsirandančių kartu su informacinių technologijų plėtra.

Pasak „Kaleva Travel“ Lietuvoje vadovės Rasos Barisienės, itin didelį dėmesį skirti naujausiems technologiniams sprendimams skatina sparčiai populiarėjanti elektroninė prekyba kelionių versle.

„Internetu perkančių vartotojų procentas nuolat auga. Kol kas drąsiau įsigyjama knygų, muzikos prekių, tačiau vis dažniau ieškoma informacijos ir apie lėktuvų bilietus, kelionių pasiūlymus. Elektroninė prekyba naudinga tiek paslaugas siūlančiam, tiek jas perkančiam. Turizmo versle ta nauda itin akivaizdi. Agentūra klientui gali greičiau suteikti informacijos ir pasiūlyti pageidaujamą produktą, tuo tarpu klientas – greičiau gauna norimą paslaugą“, - sakė R. Barisienė.

„Bilietai LT“ pernai pardavė renginių bilietų už 30 mln. litų – per 36 proc. daugiau nei 2006 m., kai bendrovės pardavimai sudarė 22 mln. litų.

Kelionių agentūra „Kaleva Travel“ specializuojasi verslo kelionių organizavimo ir valdymo srityse. Agentūra veikia nuo 2004 m. pabaigos ir yra įsikūrusi Vilniuje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją