Palangos oro uostas, siekdamas sugrąžinti skrydžius, ne tik užmezgė ryšius su aviakompanijomis, bet ir gerokai sumažino paslaugų kainas.

Tačiau, kaip pastebėjo oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas, privilioti aviakompanijas skristi per Palangą, kur ne itin dideli keleivių srautai, nelengva. Todėl vakar jis kreipėsi į Vakarų Lietuvos savivaldybių vadovus pagalbos.

L.Kvietkauskas mano, kad savivaldybės turėtų padėti įrodyti užsienio aviakompanijoms, kad organizuoti į pajūrį skrydžius verta.

Taip pat savivaldybių prašoma pajūrio gyventojams paskleisti daugiau informacijos apie atnaujinamus skrydžius. Direktorius mano, kad savivaldybės galėtų skrydžius pareklamuoti savo ir joms pavaldžių turizmo informacijos centrų interneto svetainėse bei reklaminiuose stenduose.

Nuostolis Neringai

Neringos mero pavaduotojas Arūnas Burkšas buvo už tai, kad būtų atnaujinti reisai tarp Palangos ir įvairių Vokietijos oro uostų, kuriais į Kuršių neriją atvykdavo daugiausiai turistų iš užsienio.

„Esame pasiruošę remti šiuos reisus, bet tikrai neremsime reisų į Dubliną ar į Londoną, kuriais žmones išveža iš Lietuvos. Neringiškiams neapsimoka prisidėti prie tokių reisų reklamos“, – samprotavo A.Burkšas.

Vicemeras pasakojo, kad sprendimas atšaukti iki pernai kovo pabaigos vykusius reisus į Hamburgą labai pablogino turizmo situaciją Neringoje. Nemažai vokiečių, sužinoję, kad į Lietuvos pajūrį nebėra tiesioginių reisų lėktuvu, atšaukė savo rezervacijas šiame kurorte.

Skristų per Kaliningradą

L.Kvietkauskas pastebėjo, kad skrydžiai į pajūrį būtų naudingi ne tik turizmui, bet ir verslui šiame regione plėtoti. Direktoriaus nuomone, ypač prisidėtų prie regiono ekonomikos skatinimo šiemet planuojamas atidaryti reisas Maskva-Palanga per Kaliningradą.

Daug vilčių dedama į naujausią reisą tarp Palangos ir Oslo. Tikimasi, kad per metus juo pasinaudos apie 30 tūkst. keleivių.

Kol kas tuo reisu dar neskraido pilnutėliai lėktuvai. Šeštadienį iš Oslo atskrido 150, išskrido – 90 keleivių. Vakar atskrido apie 80, išskrido 120 keleivių.

„Pradžiai – visai neblogai. Niekada vos pradėti reisai iš karto nebūna pilni. Tam reikia laiko“, – aiškino L.Kvietkauskas.

Iki šiol vienas iš pelningiausių reisų buvo iš Palangos į Hamburgą. Tada nedideliais lėktuvais šiuo maršrutu per metus būdavo pervežama apie 10 tūkst. keleivių.