"Futura Diesel" litras Vilniuje ir Kaune kainuos 2,01-2,03 Lt.

Specialūs naujojo dyzelino priedai buvo kuriami ir bandomi Suomijos laboratorijose, todėl kokybe "Futura Diesel" gerokai pranoksta pirmtakus. "Tai buvo logiškas žingsnis - priimti dyzeliną į mūsų aukštos kokybės "Futura" produktų šeimą",- sakė UAB "Neste Lietuva" generalinis direktorius Olli Pylkkanen. Vienas svarbiausių kokybės įrodymų - padidintas savaiminio užsidegimo rodiklis - cetaninis skaičius. Kuo šis skaičius didesnis, tuo lengviau dyzelinas užsiliepsnoja, todėl greičiau ir lengviau galima užvesti variklį. Pagal Lietuvoje ir Europos Sąjungoje galiojančius reikalavimus, dyzelino cetaninis skaičius privalo būti ne mažesnis nei 51. Specialūs priedai "Futura Diesel" cetaninis skaičių leidžia padidinti 2 vienetais, todėl šios rūšies degalų jis niekada nebus mažesnis už 53.

Bandymų rezultatai parodė, kad dviem vienetais didesnis cetaninis skaičius šalto variklio užvedimo laiką sutrumpina 26 procentais arba maždaug 3 sekundėmis, teigiama pranešime spaudai.

Į "Futura Diesel" įdėta specialių antikorozinių priedų. Eksperimentais įrodyta, kad "Futura Diesel" priedai net 4 kartus pagerino antikorozines dyzelino savybes.

Padidinus "Futura Diesel" cetaninį skaičių sumažėjo ir dyzelinių variklių skleidžiamas triukšmas.

"Neste Lietuva" Lietuvoje turi 28 degalines ir yra automatinių degalinių tinklo lyderė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją