Jau yra žinoma, kad aštuntosios kartos „Honda Accord“ prekyboje pasirodys sedano ir universalo kėbulais.

Į automobilį bus montuojamas vienas iš trijų variklių. Benzininių variklių gamą sudarys du motorai: 2,0 l 156 AG ir 2,4 l 200 AG. Dyzelinis variklis bus tik vienas – 2,2 l 150 AG.

Japonai taip pat užtikrina, kad visi trys varikliai atitiks 2009 metų rugsėjį įsigaliosiančias naująsias „Euro 5“ aplinkosaugos normas.

Visi trys varikliai standartiškai bus komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. Už papildomą mokestį, benzininių variklių pirkėjai galės įsigyti ir 5 laipsnių „automatą“.

Kaip standartinę įrangą visi naujieji „Honda Accord“ automobiliai turės EPS (Electric Power Steering – elektrinis vairo stiprintuvas) bei VSA (taip „Honda“ vadina ESP) sistemas, kurių bendrą darbą valdys naujoji „Motion Adaptive EPS“ sistema.

Ši naujovė, įveikiant posūkį ar stabdant ant šlapios kelio dangos, akimirksniu nustato automobilio nestabilumą bei vos juntamai padeda vairuotojui teisingai sureaguoti, suvaldant automobilį.

Kada tiksliai aštuntosios kartos „Honda Accord“ pasieks Europos prekybininkų sales gamintojai nepraneša, tačiau teigia, kad tai įvyks jau vasarą. Jie taip pat nepraneša ir būsimojo automobilio kainų.

Tuo tarpu pasaulinė naujojo „Honda Accord“ premjera įvyks jau kovo pradžioje Šveicarijos mieste Ženevoje prasidėsiančioje automobilių parodoje.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją