Prie naujoko išvaizdos triūsė „Renault“ dizaineriai, o važiuoklės ir variklių konstravimu užsiėmė kolegos iš „Nissan“. Iš viso „Renault Koleos“ kūrimas truko 2 metus ir 4 mėnesius. Beje, pirmasis „Renault“ ženklelį turintis SUV automobilis bus surenkamas Pietų Korėjoje esančioje „Renault Samsung Motors“ gamykloje.

Kompaktiškas „Koleos“ yra 4,52 m ilgio ir 1,85 m pločio automobilis. Benzininio modelio prošvaisa (atstumas nuo automobilio apačios iki kelio), pasak gamintojų, siekia 20,6 cm, o dyzelinių - 18,8 cm.

„Renault Koleos“ bus gaminamas su priekinių arba visų keturių ratų pavara. Esant geroms kelio sąlygoms, bus varomi tik priekiniai 4x4 pavaros ratai. Tačiau pasikeitus važiavimo sąlygoms, 4x4 sistema iki 50 proc. variklio galios perduos ir į galinius ratus.

Šią keturių ratų pavarą, kurią „Renault“ vadina „All mode 4x4-I“, sukūrė „Nissan“ inžinieriai. Ji yra montuojama ir į naująjį „Nissan X-Trail“.

Po „Renault Koleos“ variklio dangčiu bus montuojami trys motorai: du dyzeliniai (2,0 l 150 AG ir 2,0 l 175 AG) bei vienas benzininis (2,5 l 170 AG). Priklausomai nuo variklio automobilis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

Į naująjį „Renault“ modelį taip pat bus montuojamos „Hill Start Assist“ bei „Hill Descent Control“ sistemos. Pirmoji sistema neleidžia automobiliui riedėti atgal stovint įkalnėje, antroji - automatiškai palaiko 7 km/h greitį, pavyzdžiui, leidžiantis nuo kalno.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją