Iki kovo 1-osios mašinos priverstos sukti dešinėn, palįsti po tiltu ir pastovėjusios prie šviesoforo patekti į kalną vedančion gatvėn.

Anot miesto mero Andriaus Kupčinsko, po tiltu sumontuoti davikliai skaičiuoja, kiek transporto pravažiuoja. Pagal mašinų skaičių savo pajamas už tilto eksploataciją skaičiuoja koncesininkė - "Kamestos" bendrovė.

"Kamesta", beje, ir statė transporto mazgą, kurį antradienį pradėjo pertvarkyti. Ardomi aikštelės bordiūrai, siaurinama į mazgo ribas patenkanti aikštelė, skirta turistų išlaipinimui iš autobusų ties "smetoniško" funikulieriaus varteliais. Susiaurinus šią aikštelę bus įrengta trečioji eismo juosta.

AB "Kamestos" vadovai užtikrino, kad Aleksoto transporto mazgo darbus planuojama užbaigti ir pateikti Valstybinės statybos inspekcijos vertintojams iki birželio 1 dienos. Anksčiau žadėta tai padaryti iki praėjusių metų pabaigos.

Tilto prieigų transporto mazgą projektavę "Kelprojekto" specialistai tikina, jog kairysis posūkis, dėl kurio šiuo metu visas valdžias keikia čia laiką gaištantys mašinų vairuotojai, nebus aktualus, kai po kelerių metų pasibaigs darbai Marvelėje ir prie M. K. Čiurlionio tilto.

Tuomet atsiras galimybė daugumai važiuojančių iš miesto centro Aleksoto ar Garliavos link nevažiuoti per senamiestį, bet iš karto rinktis platų, patogų tiltą prie geležinkelio stoties. M. K. Čiurlionio tiltas veikia ir dabar, bet kelio, siejančio tiltą su Europos prospektu, Kaunas dar nenutiesė.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją